Fors stuk bot
Fors stuk bot
Donker zwart en niet compleet bot....lastig verhaal.
ik kom er zelf niet uit. Graag hulp hiermee. Alvast bedankt.
Groet,
René
Verba volant, fossilis manent
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Antw: Fors stuk bot
volgens mij herken ik het, ik heb hier een calcanium van een mammoet , als ik het goed zie is het een calcanium , ( hielbeen ) in ieder geval een fragment ,,zoals je zelf al zeg.
t het betreft het proxmale deel ,voor nu kom ik via foto nr 4 uit op , rund mogelijk wisent, ,kijk even in de schmid Knochen atlas ,ik heb nog een suggestie ,misschien neushoorn ? ''maar van beide ben niet zeker,,maar het is wel een hielbeen .
sucses met verder detemineren
toch nog even verder gezocht en misschien is astragalus m/m ook nog een optie ??
Gr
Huug
[Bewerkt door Optimo op 01-02-2016 om 20:17 NL]
[Bewerkt door Optimo op 02-02-2016 om 00:18 NL]
[Bewerkt door Optimo op 02-02-2016 om 10:22 NL]
t het betreft het proxmale deel ,voor nu kom ik via foto nr 4 uit op , rund mogelijk wisent, ,kijk even in de schmid Knochen atlas ,ik heb nog een suggestie ,misschien neushoorn ? ''maar van beide ben niet zeker,,maar het is wel een hielbeen .
sucses met verder detemineren
toch nog even verder gezocht en misschien is astragalus m/m ook nog een optie ??
Gr
Huug
[Bewerkt door Optimo op 01-02-2016 om 20:17 NL]
[Bewerkt door Optimo op 02-02-2016 om 00:18 NL]
[Bewerkt door Optimo op 02-02-2016 om 10:22 NL]
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Antw: Fors stuk bot
hallo nog eben ter aan vulling ,het zou ook MM kunnen zijn mijn inziens .
ik zie zeer veel gelijkenis ,het hielbeen wat ik heb is stukken groter,maar die van jou zou dus ook van een.jongeMM kunnen zijn.
gr
Huug
ik zie zeer veel gelijkenis ,het hielbeen wat ik heb is stukken groter,maar die van jou zou dus ook van een.jongeMM kunnen zijn.
gr
Huug
-
- Been thanked: 45 times