Ik verkoop mijn fossielen!
- Fossiel hunter Mark
Ik verkoop mijn fossielen!
hallo forumleden
ik verkoop mijn fossielen haaientanden-zeeëgels en nog meer dus als je intressen?? hebt mail dan even markleise1@hotmail.com
en ik doe niet ruilen
groetjes mark
ik verkoop mijn fossielen haaientanden-zeeëgels en nog meer dus als je intressen?? hebt mail dan even markleise1@hotmail.com
en ik doe niet ruilen
groetjes mark
fossiel hunter mark
Antw: Ik verkoop mijn fossielen!
Niet aan beginnen Mark. Je krijgt er in verhouding niets voor terug. Gewoon goed opbergen op zolder en op een later tijdstip weer te voorschijn halen. Je krijgt er anders geheid spijt van.
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat heb ik \'m ook al (via mail) aangeraden.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo Mark,
ik zou ook alles bewaren. Zelf ben ik ook ooit gestopt en ben toen mijn verzameling kwijtgeraakt. Ik baal er nu nog van dat ik niet beter heb opgelet waar deze gebleven is.
Maar als je besluit vast staat, ben ik altijd geinteresseerd in Galeocerdo tanden.
ik zou ook alles bewaren. Zelf ben ik ook ooit gestopt en ben toen mijn verzameling kwijtgeraakt. Ik baal er nu nog van dat ik niet beter heb opgelet waar deze gebleven is.
Maar als je besluit vast staat, ben ik altijd geinteresseerd in Galeocerdo tanden.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Hallo Mark,
Ik ben geinteresseerd in de zee egels. Als je in ieder geval zeker weet dat je ze weg wilt doen.
Als je een lijstje kunt sturen zou dat fijn zijn.
groetjes
peter
Ik ben geinteresseerd in de zee egels. Als je in ieder geval zeker weet dat je ze weg wilt doen.
Als je een lijstje kunt sturen zou dat fijn zijn.
groetjes
peter
James, How the hell do we get those
diamonds down again??
diamonds down again??
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Intussen heeft Mark in een ander topic aangekondigd dat hij ze niet weg wil doen. Om verdere verwarring te voorkomen zet ik hier dan een slotje op. Als Mark alsnog iets wil verkopen, kan hij me mailen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)