webmaster help
- golden fossil
Antw: webmaster help
Nee, ook dat gaat niet op omdat alle vier de berichten verspreid staan over de \"nieuwste berichten\" van \"gisteren\", die ik allemaal één of meerdere keren aangeklikt en gelezen heb. Bedankt voor de reactie!
Wellicht help het volgende:
Extra-->Internet Opties-->(Tijdelijk Internetbestanden): Instellingen.
Dan bij \"Wanneer moet op nieuwe pagina\'s worden gecontroleerd?\" bovenste optie selecteren (Bij elk bezoek aan pagina).
Wellicht helpt dit, anders zou ik het echt niet meer weten...
Extra-->Internet Opties-->(Tijdelijk Internetbestanden): Instellingen.
Dan bij \"Wanneer moet op nieuwe pagina\'s worden gecontroleerd?\" bovenste optie selecteren (Bij elk bezoek aan pagina).
Wellicht helpt dit, anders zou ik het echt niet meer weten...
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- golden fossil
- golden fossil
Op het gevaar af dat je er een punthoofd van krijg, heb ik voor de laatste maal een info.
Ik merk nu dat als ik een bericht lees, wat blauw is, na lezen blauw blijft, maar als ik het daarna aanwijs met de cursor wordt hij wel rood! Jammer genoeg is hij na lezen van het volgende bericht weer blauw...
Als dit niets oplevert zal ik moeten leven met het steeds weer lezen van berichten en discussies die ik al gelezen heb!
Ik merk nu dat als ik een bericht lees, wat blauw is, na lezen blauw blijft, maar als ik het daarna aanwijs met de cursor wordt hij wel rood! Jammer genoeg is hij na lezen van het volgende bericht weer blauw...
Als dit niets oplevert zal ik moeten leven met het steeds weer lezen van berichten en discussies die ik al gelezen heb!
Ik krijg niet zo snel een punthoofd van serieuze vragen en problemen hoor
.
Dat het rood wordt als de link actief is klopt, maar daarna zou die iets donkerder rood moeten worden.
Het enige wat ik je kan adviseren is om een andere browser te installeren. Firefox via www.mozilla.org of Opera via www.opera.org .
In ieder geval kun je ook op een briefje de datum en tijdstip schrijven wanneer je voor het laatst het forum hebt bekeken. Via de pagina met nieuwste berichten kun je dan de discussies aanklikken die na dat tijdstip zijn gepost.

Dat het rood wordt als de link actief is klopt, maar daarna zou die iets donkerder rood moeten worden.
Het enige wat ik je kan adviseren is om een andere browser te installeren. Firefox via www.mozilla.org of Opera via www.opera.org .
In ieder geval kun je ook op een briefje de datum en tijdstip schrijven wanneer je voor het laatst het forum hebt bekeken. Via de pagina met nieuwste berichten kun je dan de discussies aanklikken die na dat tijdstip zijn gepost.
Kennis telt!
of je post voordat je het forum verlaat op elk subforum een nieuwe draad...
of je onthoud gewoon de tijd en datum dat je er voor het laatst was
zo deed ik dat altijd, tegenwoordig ga ik op de rode/gele map-icoontjes die vooraan een onderwerp staan af.... is niet altijd even betrouwbaar.
Groet, Casper
of je onthoud gewoon de tijd en datum dat je er voor het laatst was

zo deed ik dat altijd, tegenwoordig ga ik op de rode/gele map-icoontjes die vooraan een onderwerp staan af.... is niet altijd even betrouwbaar.
Groet, Casper
Post mortem we sort 'em!