Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 : Wie komt en neemt wat mee?

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
hubertus68
Has thanked: 47 times
Been thanked: 305 times
Antw: Antw: Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 : Wie komt en neemt wat mee?

Bericht door hubertus68 » 26 feb 2016, 08:05

Spongebob schreef:
Hallo Oliver,

Ik heb niet zo vaak in Limburg gezocht, maar alle bryozoen die ik daar gevonden heb mag jij hebben. Ik doe er waarschijnlijk toch nooit iets mee. Laat weten of je wel of niet komt dan kan ik ze meenemen. Misschien heb je er iets aan.
Hey Tom,

da's heel fijn van jou. Ik laat je een paar dagen van tevoren weten of ik kom (maar ik ga er sterk van uit).

Bedankt en groeten,
Oliver

KoenJ
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times
Antw: Fossielenbeurs Ede - 12 maart 2016 : Wie komt en neemt wat mee?

Bericht door KoenJ » 29 feb 2016, 21:39

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoi Jordy,

Deze kom ik tegen in het lutetiaan van Fleury-la-riviere. Grootte variërend van 1,5 cm tot 1,5 mm. Als dit scaphopoden zijn, mag je ze hebben. Het zijn er niet heel veel die ik tot nu toe verzameld heb, 10 stuks of zo(ligt mijn focus niet op), maar ik kan kijken of ik er in het kielzog van de forams nog wat kan uitpikken.

Groeten,
Koen

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 01 mar 2016, 19:08

KoenJ schreef:
Hoi Jordy,

Deze kom ik tegen in het lutetiaan van Fleury-la-riviere. Grootte variërend van 1,5 cm tot 1,5 mm. Als dit scaphopoden zijn, mag je ze hebben. Het zijn er niet heel veel die ik tot nu toe verzameld heb, 10 stuks of zo(ligt mijn focus niet op), maar ik kan kijken of ik er in het kielzog van de forams nog wat kan uitpikken.
Beste Koen,

Dit zijn zeker scaphopoden en nog in redelijke staat ook. Ik zou ze graag van je overnemen. Ben je 13 maart op de beurs?

Mvg, Jordy

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

KoenJ
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Bericht door KoenJ » 01 mar 2016, 19:46

Ik ben er de 12e bij ja. Ik weet nog niet van hoe laat tot hoe laat, maar ik ben er in ieder geval 's middags bij, bij de lezing van de woudreuzen. Stuur me anders een dag vantevoreb een mailtje, zodat ik het zeker niet vergeet.

Groeten,
Koen

nijntje

Bericht door nijntje » 01 mar 2016, 22:06

ik heb een tafel gereserveerd.....ik wil opruimen in mijn collectie ..(spullen die ik ooit heb gekocht en die er nu niet meer in passen...
mijn idee ..... een goed bod of ruilvoorstel .... van het weekend ga ik eens aan de slag met wat ik zoal wil opruimen ...(zullen ook boeken enzo zijn)
mijn interesse ligt het meest bij haaien tanden.. en . andere tanden kiezen
maar zoals ik ook meestal had ...ruilmateriaal is altijd lastig ...dus een bod zal ook prima zijn (dan kan ik weer een ander fossiel aanschaffen) ik zal even kijken of het lukt om hier (en eventueel op Facebook) wat foto's te plaatsen ...

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

erik m
Been thanked: 1 time

Bericht door erik m » 02 mar 2016, 23:58

Afbeelding

Afbeelding

Dit komt zeker mee naar Ede.
Meer foto's volgen nog van wat ik zo al mee breng om mijn tafel mee vol te zetten

E.J.

Dirk

Bericht door Dirk » 03 mar 2016, 10:26

Ik kom zeker, breng niets mee, maar zoek wel naar o.a. krijtfossielen en Antwerpen tanden, liefst Hoevenen, de wat zeldzamere soorten, bijv. catticus.
Hiernaast hoop ik diverse bekenden tegen het lijf te lopen en nieuwe contacten te vinden; Zo'n Gerard bijvoorbeeld: lees al jaren zijn catticus verhalen, maar heb hem nog nooit ontmoet.
Kijk dus zeer naar de 12e uit!
Groeten,
Dirk

Carcharoides
Has thanked: 3 times
Contacteer:

Bericht door Carcharoides » 03 mar 2016, 14:12

dirk schreef:
Ik kom zeker, breng niets mee, maar zoek wel naar o.a. krijtfossielen en Antwerpen tanden, liefst Hoevenen, de wat zeldzamere soorten, bijv. catticus.
Hiernaast hoop ik diverse bekenden tegen het lijf te lopen en nieuwe contacten te vinden; Zo'n Gerard bijvoorbeeld: lees al jaren zijn catticus verhalen, maar heb hem nog nooit ontmoet.
Kijk dus zeer naar de 12e uit!
Groeten,
Dirk
Als je de catticusjes maar laat liggen ;)
Tot de 12e
Groet, Gerard

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 03 mar 2016, 15:38

KoenJ schreef:
Ik ben er de 12e bij ja. Ik weet nog niet van hoe laat tot hoe laat, maar ik ben er in ieder geval 's middags bij, bij de lezing van de woudreuzen. Stuur me anders een dag vantevoreb een mailtje, zodat ik het zeker niet vergeet.
Zal ik doen!

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

erik m
Been thanked: 1 time

Bericht door erik m » 03 mar 2016, 16:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat meer foto's
Tanden botjes van Mill GW Chilly en megalodon tanden South Carolina.
STH en wat Bone Valley (staan niet allemaal op foto)
Verder heb ik nog wat schelpen van de laatste Miste dag te ruil voor tanden uit Miste.
Als iemand wat te ruil heeft van Miste laat maar weten dan mail ik wel wat foto's

E.J.

Plaats reactie