Lower Hexanchus griseus Antwerpen
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Lower Hexanchus griseus Antwerpen
Zelfde putje,moet hem nog meten,mijn lintmeter is niet lang genoeg 
GR

GR
strandjutters
- Basjacobs1999
Niet het hele putje leeghalen hè ?
Zat jij net als mij niet echt op een laag? Ik had het gevoel dat het meer los zat dan vast...
Als hij te groot is om in je collectie te passen offer ik me wel op en maak ik een plekje vrij
Mvg Bas
Zat jij net als mij niet echt op een laag? Ik had het gevoel dat het meer los zat dan vast...
Als hij te groot is om in je collectie te passen offer ik me wel op en maak ik een plekje vrij

Mvg Bas
It can take a while, but when you find one there always is
that big smile :D
- strandjutters

Hallo Bas,deze morgen had ik eerst deze baaltand in mijn zeef,het is een upper maar mist het klein spitsje.
op de middag vond ik dan die tweede, lower.
GR
strandjutters
- strandjutters
Ja,das daar raar zoeken,de nieuwe laag lag bovenop,ongeveer een meter diep,daaronder steekt de vorige laag,die was al vet doorzocht.
Maar als je bij de nieuwe laag niet helemaal tot op de eerste laag bent gekomen de eerste keer,dan steken daar nog resten van in de grond,en dat is wat wij nu bovenhalen,veel werk voor weinig maar soms loont het
GR
Maar als je bij de nieuwe laag niet helemaal tot op de eerste laag bent gekomen de eerste keer,dan steken daar nog resten van in de grond,en dat is wat wij nu bovenhalen,veel werk voor weinig maar soms loont het

GR
strandjutters
- Basjacobs1999
Zo zie je maar weer pascal, je kan van de jeugd van tegenwoordig toch nog iets leren 

- strandjutters
Wat bedoel je Bas,ik weet wel wie die bovenste laag half heeft laten zitten,ik ben er ooit als eerste aan begonnen 
Er zat toen meer in de bovenste laag,deze hebben we eerst afgezocht,om later die tweede laag uit te graven
Je ziet wel dat ik wist waar je de Pristiophorus had gevonden,ben al oud en wijs
Gr Pascal

Er zat toen meer in de bovenste laag,deze hebben we eerst afgezocht,om later die tweede laag uit te graven

Je ziet wel dat ik wist waar je de Pristiophorus had gevonden,ben al oud en wijs

Gr Pascal
strandjutters
- Basjacobs1999
Das waar.
Zo zie je maar weer hoe aardig die nederlanders zijn hè, ik had je nog wat laten zitten
Zo zie je maar weer hoe aardig die nederlanders zijn hè, ik had je nog wat laten zitten

- strandjutters
Ja,je bent vrijgevig ,het was wel al twee meters verder 
Maar de onderkaakse van mij meet maar 26 mm,zeker niet zo een reus al die van jou(Een prachtige vondst)
GR
[Bewerkt door strandjutters op 05-03-2016 om 21:19 NL]

Maar de onderkaakse van mij meet maar 26 mm,zeker niet zo een reus al die van jou(Een prachtige vondst)
GR
[Bewerkt door strandjutters op 05-03-2016 om 21:19 NL]
strandjutters