Kg\'s tanden van marroko?
Antw: Antw: Kg\\\'s tanden van marroko?
hallo theoTheo schreef:
Heb net 7 kg meegebracht van STe.Marie A. Mines was helemaal niet duur maar zijn maar enkele soorten.(en allemaal grote(+1,5cm)
Overweeg als er mini\'s en verschillende soorten zijn om ook wat te bestellen.
vertel eens ,hoe was STe.Marie ?
heb je foto\'s
sharky
Antw: Kg\'s tanden van marroko?

Ik heb er niet zo veel foto\'s genomen.(paar sfeerbeelden.)
Wel moet ik vertellen dat ik er donderdag was,woensdag en donderdag is het voor de beroeps(ben helemaal geen),vrijdag en de rest van het week-end is het voor de amateur verzamelaars.
De inkom is er ook navanant,ik betaalde 20 (zegge twintig euro)(slik) entre,dacht dat het vanaf vrijdag 8 euro was(ben er niet zeker van).Je loopt dan wel rustig door de straatjes,kijkt rustig om je heen zonder onder de voet gelopen te worden.
Als je wat koopt begin je te onderhandelen ,te bieden en die 20 euro komen er zo dubbel en dik terug uit.
Je ziet enorm veel, met het Marokaans spul weet je echt niet of het echt of vals is ( na een poosje kom je er wel uit).Ik weet nu wel dat de zeer atractieve schildpadschedels gewoon samengezet zijn met stukjes bot en schedelfragmenten van verschillende dieren.Dat er enorm veel trilobieten (en zeker de mooiste)gewoon serie vervalsingen zijn,maar er zijn ook schitterende dingen bij,die niet vervalst zijn.
Kortom als fossiel liefhebber sta je paf...maar je raakt er door,na één dag heb je alles wat met jou hobby te maken heeft wel gezien.Als mineraal verzamelaar is het gewoon niet te doen,Je kan zelfs niet onthouden waar je twee-drie minuten geleden stond,elk kraampje is hetzelfde,elk stukje straat is 100m en achter elke 100m is er wel een hoekse bocht,mineralen verzamelaars lopen er best op GPS.
Het nadeel is dat het wel even 450 km(enkel)van uit het Antwerpse is,maar wat is afstand voor een verzamelaar?
In ieder geval het is de moeite waard,ik ben volgens jaar weer klant ...denk ik,hoop ik.
Theo
Antw: Antw: Kg\'s tanden van marroko?
Dag Ilse,ilse schreef:
Hoi Patrick,
Tibet??!!!!
Alvast een goed verlof toegewenst!
Groetjes...
Ilse
Bedankt, idd volgende week vertrek ik naar het dak van de wereld.
vele groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Hallo Fitch,
Indien mogelijk mag je voor mij ook twee kilo bestellen.
Alvast bedankt,
Wally
Indien mogelijk mag je voor mij ook twee kilo bestellen.
Alvast bedankt,
Wally
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb al gevraagd of u voor mij 3 kg zoudt willen bestellen, maar nu vroeg Ton mij, ook twee kg te bestellen.
Derhalve: kunt u ipv drie kg, vijf kg laten overkomen?
Of ben ik alreeds te laat?
Hoogachtend, Henk Jan van Vliet
Derhalve: kunt u ipv drie kg, vijf kg laten overkomen?
Of ben ik alreeds te laat?
Hoogachtend, Henk Jan van Vliet
HJ
Neen hoor, alles is nog genoteerd, ik kan het order pas binnen 2 weken doorgeven, wacht nog op een kameraad die ook wat wilt.
Zal dan op tijd en stond alle gegevens uitwisselen. Ben redelijk krap met tijd omdat de winkel hier gaat verhuizen in een 2-3 weken, daarmee antwoord ik niet elke dag.
Zal dan op tijd en stond alle gegevens uitwisselen. Ben redelijk krap met tijd omdat de winkel hier gaat verhuizen in een 2-3 weken, daarmee antwoord ik niet elke dag.
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Met de aangekondigde vertraging voorbij, is het er toch van gekomen de tanden te bestellen.. is een leuk lotje van om en bij de 60 kg dat afkomt 
eh als ik het goed heb, heb ik iedereen gemaild om zijn of haar portie te betalen.
er is nog wat (niet veel) onbestemd over .. mochten er nog liefhebbers zijn, laat u horen zou ik zeggen!

eh als ik het goed heb, heb ik iedereen gemaild om zijn of haar portie te betalen.
er is nog wat (niet veel) onbestemd over .. mochten er nog liefhebbers zijn, laat u horen zou ik zeggen!
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Als er nog wat over is wil ik nog wel een kilo.
phacops
phacops
http://rafaeldavid.deviantart.com