Trilobieten Marokko
-
suffeleersT
Antw: Trilobieten Marokko
Hey Fred, ja werk genoeg.
Maar heb nog genoeg werk liggen hoor voor ik aan deze begin.
Al kriebelt het wel om die steen vol proetus eens wat te bewerken, maar eerst de cyph volledig vrijkrijgen en afwerken.
Ik denk ( allee hoop het toch) dat ik het pygidium wel vrij ga krijgen ja. Ben benieuwd wat er tevoorschijn komt
.
Die Harpes ziet er inderdaad goed uit maar ze hebben zelf een scherf terug gelijmd en dat is niet altijd een goed teken. We zullen zien als ik daar aan ga beginnen. Maar dat is nog niet voor direct hoor.
Maar heb nog genoeg werk liggen hoor voor ik aan deze begin.
Al kriebelt het wel om die steen vol proetus eens wat te bewerken, maar eerst de cyph volledig vrijkrijgen en afwerken.
Ik denk ( allee hoop het toch) dat ik het pygidium wel vrij ga krijgen ja. Ben benieuwd wat er tevoorschijn komt
Die Harpes ziet er inderdaad goed uit maar ze hebben zelf een scherf terug gelijmd en dat is niet altijd een goed teken. We zullen zien als ik daar aan ga beginnen. Maar dat is nog niet voor direct hoor.
- hypochondria
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- hypochondria
- hypochondria
Ik ben bv verzot op de Russische Asaphus en hij moet daar niet veel van weten.
Die Harpes valt ook niet in zijn smaak, die vindt hij maar een lelijk ding ... Ik heb dan achter zijn rug tegen de leverancier gezegd dat hij eentje bij de volgende levering moest steken et voila
!
Die Harpes valt ook niet in zijn smaak, die vindt hij maar een lelijk ding ... Ik heb dan achter zijn rug tegen de leverancier gezegd dat hij eentje bij de volgende levering moest steken et voila
- strandjutters
- hypochondria
Dat kan je nu toch niet menen ???
De Harpes heeft iets! Iedereen vindt die lelijk ... Ik snap dat echt niet he. Ik vind zo een Harpes stukken mooier (en nu gaat iedereen me neerknallen) dan een Koneprusia ofzo.
DAT zijn lelijke dingen. Net harige, versteende zeekomkommers.
- hypochondria
- strandjutters
Die laatste Joke,is dit een prep van Tim vandaag,hij heeft wel mooie gekocht 
GR
GR
strandjutters
- hypochondria