Oproep foto's polsbotjes en enkelbotjes, voor en door verzamelaars, wie wil er helpen?
- Martijnfossielenjager
Oproep foto's polsbotjes en enkelbotjes, voor en door verzamelaars, wie wil er helpen?

Hallo forumleden,
Ik heb al een tijdje wat moeite met die kleine botjes uit de pols en de enkel. Op internet is het lastig te vinden, en dan is er nog een berg met synoniemen. Ik ben van plan om een (Nederlandse) PDF te maken met al die botjes, van paard, rund, hert, neushoorn en mammoet (mocht je nog een andere soort hebben, dan is het uiteraard ook welkom). Ook alle synoniemen zullen erin komen. Rick heeft zijn hulp al aangeboden, en ik hoop dat er meer forumleden zullen zijn. Als jullie goede foto's hebben van complete botjes uit de pols of enkel, mail mij dan alsjeblieft, of post het hier. Als jullie willen meehelpen om een complete PDF te maken, zal dat in de toekomst ook handig zijn. Als jullie niet willen dat er jullie naam o.i.d. in komt te staan, meld dan alsjeblieft.
Martijn
(Ik had dit ook al bij Literatuur en Onderzoek geplaatst, maar dat krijgt over het algemeen wat minder aandacht dan hier. Ik heb er een screenshot bij gedaan van hoe het eruit komt te zien).
Martijn
- Martijnfossielenjager
Antw: Oproep foto's polsbotjes en enkelbotjes, voor en door verzamelaars, wie wil er helpen?

Ik zie dat de vorige niet zo goed is gelukt, hierbij hopelijk een betere.
Martijn