vermist.
Antw: Antw: vermist.
Spongebob schreef:Frederiks integriteit in twijfel trekken is helemaal niet aan de orde.phil schreef:
banned for life is inderdaad een zware straf, ik heb nochtans niets aanstootgevend gezien in zijn posts, geen commentaar geven op een dergelijke zware beslissing interpreteer ik als ongelijk hebben
Hij doet zoiets echt niet voor de lol. Hij wordt als forumbeheerder hiertoe gedwongen.
Ik ben het hier ook volledig mee eens.
Weet zelf niet waarom en hoe, maar ietwat respect naar het beheer is hier wel op zijn plaats denk ik! Als ik me goed herinner is het ook niet de eerste keer dat hij een verbod heeft gekregen.
Vind het nogal stuitend dat iedereen hier het gezag van het beheer in twijfel trekt, dit is immers noodzakelijk om een publiek forum wat op orde te houden. De beslissing zal zeker ook niet over één nacht ijs gegaan zijn. Mensen leveren veel te snel kritiek op een situatie waar ze maar een paar zinnen over hebben gehoord denk ik dan. Een verhaal heeft altijd twee zijdes, maar ik vind de reacties naar de beheerders er toch wat over. Ik heb er nog geen één zin over de situatie gehoord en misschien is dat nog het beste..
Groeten,
Gunther
-
- Been thanked: 45 times
Antw: vermist.
Ik onderschrijf dit graag. Een site beheren is moeilijk en ik heb geen enkele twijfel aan de integriteit.
Charlie
- Chris vrancx
Wij ( ikzelf en mijn zoon Tibo) hebben Pascal sinds een goed half jaar leren kennen tijdens het zoeken in het Antwerpse en hem leren kennen als een vat vol info en kennis over zowat alles wat er ooit in zee leefde.
Tibo heeft tijdens het zoeken samen met Pascal al enkele zéér mooie stukken gekregen van hem, ook al was dit soms het beste wat hij die dag gevonden had.
Ook wanneer je hem een mail stuurd om info te verkrijgen wordt deze steeds snel beantwoord.
Gr Chris
Tibo heeft tijdens het zoeken samen met Pascal al enkele zéér mooie stukken gekregen van hem, ook al was dit soms het beste wat hij die dag gevonden had.
Ook wanneer je hem een mail stuurd om info te verkrijgen wordt deze steeds snel beantwoord.
Gr Chris
Kan aan mij liggen maar volgens gaat het er nu niet om Hoe de persoon in kwestie is.
De beheerders hier nemen gaandeweg weloverwogen besluiten op basis van acties die op of omtrent het forum plaatsvinden of plaats hebben gevonden.
Ik kan de meest vriendelijke kerel ter wereld zijn en 30 km te hard langs een flitser rijden. de gevolgen van mijn actie gaan er zeker weten komen.
Gelukkig zijn de beheerders op dit forum niet zo zwart wit en zullen altijd mensen ergens op aanspreken of uitleggen waar men over de schreef is gegaan.... misschien ook wel vaker dan eenmaal.
Toch bereikt men ergens een keer een grens.
De beheerders hier nemen gaandeweg weloverwogen besluiten op basis van acties die op of omtrent het forum plaatsvinden of plaats hebben gevonden.
Ik kan de meest vriendelijke kerel ter wereld zijn en 30 km te hard langs een flitser rijden. de gevolgen van mijn actie gaan er zeker weten komen.
Gelukkig zijn de beheerders op dit forum niet zo zwart wit en zullen altijd mensen ergens op aanspreken of uitleggen waar men over de schreef is gegaan.... misschien ook wel vaker dan eenmaal.
Toch bereikt men ergens een keer een grens.
oeps...
- Basjacobs1999
Ja Ilse, er blijven er heel weinig over. Er zijn niet veel interessante haaientanden meer op het forum,. Dit was toen Pascal actief was op het forum ook al het geval, maar toen kwamen er toch regelmatig nog leuke vonsten uit het Antwerpse voorbij.
Pascal is een heel aardige man met een grote passie voor zijn hobby. Jammer dat dit niet meer gedeeld kan worden op het forum
Als iemand nog vragen heeft over een vonst denk ik dat Pascal hier graag mee helpt. Als ik niet weet wat iets is stuur ik Pascal ook altijd even een mailtje en dan krijg ik altijd dezelfde dag meteen weer een mailje met de determinatiehulp.
Mvg Bas
Pascal is een heel aardige man met een grote passie voor zijn hobby. Jammer dat dit niet meer gedeeld kan worden op het forum

Als iemand nog vragen heeft over een vonst denk ik dat Pascal hier graag mee helpt. Als ik niet weet wat iets is stuur ik Pascal ook altijd even een mailtje en dan krijg ik altijd dezelfde dag meteen weer een mailje met de determinatiehulp.
Mvg Bas
It can take a while, but when you find one there always is
that big smile :D
that big smile :D
- Chris vrancx
Antw: Antw: vermist.
Vollédig mee eens!Basjacobs1999 schreef:
Ja Ilse, er blijven er heel weinig over. Er zijn niet veel interessante haaientanden meer op het forum,. Dit was toen Pascal actief was op het forum ook al het geval, maar toen kwamen er toch regelmatig nog leuke vonsten uit het Antwerpse voorbij.
Mvg Bas