Bot met vraatsporen?
Bot met vraatsporen?
Dit bot viel mij op na het afspoelen. Het was eigenlijk voor Historyland bedoeld maar de krassen erop vond ik opmerkelijk. Zijn het vraatsporen?
Gideon de Jong
-
- Been thanked: 45 times
Antw: Bot met vraatsporen?
Ja heel duidelijk. Ik moet het in handen hebben om er meer van te kunnen zeggen.
Charlie
Zo zie je maar wat je nog tegenkomt als je alles mee naar huis neemt, afspoelt en na het drogen stuk voor stuk goed nakijkt!
Gideon de Jong
-
En wat je na de selectie overhoud naar Historyland brengen voor de kinderactiviteit.
Charlie
Inderdaad Charlie. Ik heb alweer een flinke bak vol, wanneer wil je er weer eens door graven voordat het op de grote berg gaat bij Historyland?
Ik heb laatst Dick (Zandmotor) ook al gevraagd, die gaf aan ook een hoeveelheid botmateriaal te hebben wat richting Historyland kon voor de graafbak.
Ik heb laatst Dick (Zandmotor) ook al gevraagd, die gaf aan ook een hoeveelheid botmateriaal te hebben wat richting Historyland kon voor de graafbak.
Gideon de Jong
- Lidwientje3
Oh, ik heb ook drie bakken vol ondetermineerbare scherven waar ik graag een bestemming voor zou weten.
Ik heb Dick aangeboden dat ik zijn bottenberg binnenkort op ga halen. Als je het bij Dick kan brengen, kan ik het in een keer meenemen
Gideon de Jong
-
Gideon, wil je ze dan gescheiden houden? We lopen ze samen door. Als we nog iets bijzonders er in vinden kan de schenker beslissen of hij / zij het terug wil hebben of dat het in de collectie van Historyland gaat.
Charlie
Even opnieuw leven inblazen na de vakantie.
Heleen, kun jij kijken of je bakken met botscherven bij Dick kunt brengen?
Dick, kun jij per mail aangeven wanneer het jou uitkomt als ik de vracht op kom halen?
Zoals Charlie aangeeft gaat we de inhoud van de bakken inspecteren, mocht er nog iets bijzonders tussen zitten, dan krijg je het natuurlijk terug.
Heleen, kun jij kijken of je bakken met botscherven bij Dick kunt brengen?
Dick, kun jij per mail aangeven wanneer het jou uitkomt als ik de vracht op kom halen?
Zoals Charlie aangeeft gaat we de inhoud van de bakken inspecteren, mocht er nog iets bijzonders tussen zitten, dan krijg je het natuurlijk terug.
Gideon de Jong
Wat voor botten komen in aanmerking voor historyland? (grote oid?)
Ik heb namelijk ook wel wat botstukken liggen die naar historyland mogen.
Groeten,
Ivan
Ik heb namelijk ook wel wat botstukken liggen die naar historyland mogen.
Groeten,
Ivan