BEHOUD VAN HET RECHT OP PARTICULIER VERZAMELEN!!!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
BEHOUD VAN HET RECHT OP PARTICULIER VERZAMELEN!!!
OPROEP TOT TEKENEN PETITIE VOOR HET BEHOUD VAN HET RECHT OP PARTICULIER VERZAMELEN
Binnenkort word de Duitse wet Kulturgutschutzgesetz definitief goedgekeurd door de Bundesrat. Er is vanuit de fossielenverzamelaars flinke actie gevoerd om in Duitsland het recht op het verzamelen van fossielen te behouden.
We zijn niet gelukkig met deze nieuwe wet, maar vergeleken met het eerste ontwerp zijn er opmerkelijke concessies gedaan. In het bijzonder in de categorieën van munten en fossielen. Dit is te danken aan iedereen die de petitie heeft ondertekend. Er zijn bijna 50.000 tegenstemmen opgehaald. Bijna, maar nog niet helemaal.
Bij deze willen we iedereen, die de petitie nog niet hebben ondertekend dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Ga hiervoor naar: https://www.openpetition.de/petition/on ... n-sammelns
Binnenkort word de Duitse wet Kulturgutschutzgesetz definitief goedgekeurd door de Bundesrat. Er is vanuit de fossielenverzamelaars flinke actie gevoerd om in Duitsland het recht op het verzamelen van fossielen te behouden.
We zijn niet gelukkig met deze nieuwe wet, maar vergeleken met het eerste ontwerp zijn er opmerkelijke concessies gedaan. In het bijzonder in de categorieën van munten en fossielen. Dit is te danken aan iedereen die de petitie heeft ondertekend. Er zijn bijna 50.000 tegenstemmen opgehaald. Bijna, maar nog niet helemaal.
Bij deze willen we iedereen, die de petitie nog niet hebben ondertekend dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Ga hiervoor naar: https://www.openpetition.de/petition/on ... n-sammelns
Robert Mensink
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: BEHOUD VAN HET RECHT OP PARTICULIER VERZAMELEN!!!
Beste medeverzamelaars.
122 Lezers van dit bericht maar geen enkele reactie tot nu toe. Dat kan natuurlijk betekenen dat jullie de petitie allemaal al in een eerder stadium hebben ondertekend maar dat zal ongetwijfeld niet zo zijn
Bij deze wil ik jullie nogmaals verzoeken dit te doen. Zoek je zelf niet in Duitsland doe het dan voor je collega fossielen verzamelaars.
Ik reken op jullie steun.
122 Lezers van dit bericht maar geen enkele reactie tot nu toe. Dat kan natuurlijk betekenen dat jullie de petitie allemaal al in een eerder stadium hebben ondertekend maar dat zal ongetwijfeld niet zo zijn

Bij deze wil ik jullie nogmaals verzoeken dit te doen. Zoek je zelf niet in Duitsland doe het dan voor je collega fossielen verzamelaars.
Ik reken op jullie steun.
Robert Mensink
-
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
inderdaad afgelopen jaar ook petitie getekend ,het zoek recht zou gehandhaafd moeten blijven ,ik weet dat er ook vele anderen leden van fossielnet hebben getekend .
maar een remainder kan nooit kwaad .
Huug
maar een remainder kan nooit kwaad .
Huug
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Ook al lang geleden getekend. Wat is nu precies waar men ontevreden over is?
Groet,
Niels
Niels
- Everhardus
Vanzelfsprekend ondertekend, vandaar geen respons...
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Bedankt om dit nog eens onder de aandacht te brengen. Hoewel het wetsvoorstel al een beetje afgezwakt lijkt, blijft het een zeer zorgwekkende ontwikkeling. We steunen deze oproep dan ook nadrukkelijk.
Zelf heb ik uiteraard ook al lang getekend
Zelf heb ik uiteraard ook al lang getekend

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Heb ook getekend.
Marine mammals, dolphinately awesome