Fossielencollectie aan liefhebber
Fossielencollectie aan liefhebber
Ik bied de fossielenverzameling, die ik als kind heb aangelegd, aan een liefhebber aan, t.e.a.b. Op te halen in regio Eindhoven.
Aangezien ik zelf geen verstand van fossielen heb kan ik geen vragen over deze fossielen beantwoorden. De meeste komen uit Frankrijk. Het liefst zou ik de verzameling natuurlijk doorgeven aan een jonge fossielenliefhebber, die er net zo blij mee is als ik vroeger.
- KoenJ
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Antw: Fossielencollectie aan liefhebber
Beste Joepiec,
Allereerst: welkom op het forum.
Als je het leuk vindt dat dit bij kinderen terecht komt, kun je het dan niet beter weggeven ipv verkopen? Volgens mij heeft de vereniging Menthe et Malleo in Weert ook een jeugdhroep. Misschien iets daarvoor?
Als je het echt wilt verkopen, dan kun je betere wat duidelijkere foto's maken waar de stukken goed opstaan.
Allereerst: welkom op het forum.
Als je het leuk vindt dat dit bij kinderen terecht komt, kun je het dan niet beter weggeven ipv verkopen? Volgens mij heeft de vereniging Menthe et Malleo in Weert ook een jeugdhroep. Misschien iets daarvoor?
Als je het echt wilt verkopen, dan kun je betere wat duidelijkere foto's maken waar de stukken goed opstaan.
Groeten,
Koen
Koen
Hallo Koen,
Je hebt helemaal gelijk, en sorry voor het misverstand. Het gaat er mij niet om het hoogste bod te krijgen - 0 euro kan in dit geval ook een aannemelijk bod zijn, afhankelijk van de persoon en motivatie! Ik geloof trouwens niet dat er voor fanatieke verzamelaars echt interessante stukken bij zitten. Door het op dit forum te plaatsen hoop ik juist een "goed huis" voor deze fossielen te vinden. Ik ben dus ook dankbaar om tips zoals de jouwe over Menthe et Malleo.
Je hebt helemaal gelijk, en sorry voor het misverstand. Het gaat er mij niet om het hoogste bod te krijgen - 0 euro kan in dit geval ook een aannemelijk bod zijn, afhankelijk van de persoon en motivatie! Ik geloof trouwens niet dat er voor fanatieke verzamelaars echt interessante stukken bij zitten. Door het op dit forum te plaatsen hoop ik juist een "goed huis" voor deze fossielen te vinden. Ik ben dus ook dankbaar om tips zoals de jouwe over Menthe et Malleo.
-
Beste,
Wat wilt u ervoor hebben want ik heb interesse
[Bewerkt door kenster777 op 31-08-2016 om 18:31 NL]
Wat wilt u ervoor hebben want ik heb interesse
[Bewerkt door kenster777 op 31-08-2016 om 18:31 NL]