Prep van Pascal.
-
Prep van Pascal.

Ja Sorry Pascal En sorry aan mensen die zich er moesten aan storen.
Maar dit is gewoon niet normaal. Ken het materiaal heel goed wat hij nu aan het preppen is, echt niks leuks aan. Ik heb er ook zo liggen. Maar wat hij hier aan het doen is met dat oog. Gewoon RESPECT!!!
- hypochondria
Antw: Prep van Pascal.
PRACHTIG! Het is iemand die op korte tijd fantastisch werk kan leveren ... Kijk naar Dali, een complete rotzak maar een genie
.

- hypochondria
Niet dat ik Pascal een rotzak vind, maar de mensen die hem kennen snappen me wel. Het is een geweldige kerel
.

inderdaad fantastisch, hij is altijd inspirerend geweest, veel boeiende topics gebracht waar hij met veel passie diep op het onderwerp inging en dit zonder wetenschappelijke opleiding. hij toonde dat paleontologie voor iedereen toegankelijk is. ik vind dat het een flater was hem te bannen en dit om een incident buiten het forum. mij weerhoudt het mijn belangrijkste bevindingen op het forum te plaatsen
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Prachtig prepwerk! Het is geen geheim dat hij talent heeft.
En Phil, werkelijk? Pascal is niet 'gebanned omwille van een incident buiten het forum' (dat zou geen steek houden), maar ja, wat baten kaars en bril...
@Tim: hou wél in je achterhoofd dat je het copyright moet respecteren van de auteur van de foto (zie regel 3.4). Maw, als Pascal deze foto heeft genomen, heb je zijn toestemming nodig om hem te plaatsen.
[Bewerkt door Frederik op 12-08-2016 om 23:30 NL]
En Phil, werkelijk? Pascal is niet 'gebanned omwille van een incident buiten het forum' (dat zou geen steek houden), maar ja, wat baten kaars en bril...
@Tim: hou wél in je achterhoofd dat je het copyright moet respecteren van de auteur van de foto (zie regel 3.4). Maw, als Pascal deze foto heeft genomen, heb je zijn toestemming nodig om hem te plaatsen.
[Bewerkt door Frederik op 12-08-2016 om 23:30 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
How. Het is niet om de discussie weer te doen oplaaien over de ban van Pascal.
Hij heeft me trouwens vertelt dat hij niet meer mag van zijn vrouw
.
Was gewoon even om eens een zijn heel mooi werk te laten zien. Wat hij trouwens al veel meer geleverd heeft. Stuurt me echt toppertjes door die hij heeft geprept.
PS. Pascal heeft er geen probleem mee dat ik zo nu en dan eens een foto van hem post
Hij heeft me trouwens vertelt dat hij niet meer mag van zijn vrouw

Was gewoon even om eens een zijn heel mooi werk te laten zien. Wat hij trouwens al veel meer geleverd heeft. Stuurt me echt toppertjes door die hij heeft geprept.
PS. Pascal heeft er geen probleem mee dat ik zo nu en dan eens een foto van hem post

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Helemaal mee eens dat dit geen zin heeft.
Het doet rouwens afbreuk aan het mooie preparatiewerk dat hier gepresenteerd wordt. Hollardops heeft een zeer fijne granulatie op het pantser die er in de meeste gevallen voor zorgt dat de matrix lekker aan het beestje kleeft. Op een manier die niet gezellig is.
Je ziet trouwens dat er zéér dicht tegen het oppervlak gewerkt wordt, én dat hier foutloos gewerkt wordt. Hoed af!
Het doet rouwens afbreuk aan het mooie preparatiewerk dat hier gepresenteerd wordt. Hollardops heeft een zeer fijne granulatie op het pantser die er in de meeste gevallen voor zorgt dat de matrix lekker aan het beestje kleeft. Op een manier die niet gezellig is.
Je ziet trouwens dat er zéér dicht tegen het oppervlak gewerkt wordt, én dat hier foutloos gewerkt wordt. Hoed af!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo iedereen.
FF deze prep oppikken,bedankt Tim om dit ff tot de aandacht te brengen.was er wel blij mee

Hier zie je nog iets verder prep van het oog.
Deze prep is hier ook bij gebleven,ik neem jullie later mee in de verdere prep van deze Hollardops.
GR
strandjutters
-
- hypochondria