Poll: Ik bewaar mijn fossielen in...
Antw: Poll: Ik bewaar mijn fossielen in...
Ik bewaar mijn fossielen in een vitrine die ik van mijn oom en tante heb gekregen. Het zijn zes blokken, drie blokken hoog en twee blokken breed. Ook heb ik nog twee bureau\'s waar ik nog wat dingen in bewaar, van mijn ouders gekregen.
Groet,
Julie
Groet,
Julie
Fossielen, vet cool!!
Ik heb mijn mooiste haaientanden in de la van mijn salontafel liggen dus altijd mooi in het zicht.
En de rest van mijn vezameling ligt in een ladekastje van de ikea.
Deze kastjes zijn helemaal van houd en hebben een stel lage laden en een stel hogere laden.
De prijs weet ik niet meer maar erg duur zeker niet.
Groetjes Erik
En de rest van mijn vezameling ligt in een ladekastje van de ikea.
Deze kastjes zijn helemaal van houd en hebben een stel lage laden en een stel hogere laden.
De prijs weet ik niet meer maar erg duur zeker niet.
Groetjes Erik
E.J.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Ik bewaar mijn fossielen in...
Met alle respect voor jou Gijsbert vindt ik dat je wel érg kort door de bocht gaat.gijsbert schreef:Ik begin net fossielen zoeken dus zou je dat programmatje kunnen opsturen?Fossielenzoeker schreef:
Ik ga als volgt te werk.
Ik heb een kleine werkplaats waar ik de gevonden fossielen schoonmaak en prepareer.
Nadat elk afzonderlijk fossiel is genummerd en gefotografeerd worden alle gegevens digitaal in mijn database opgeslagen.
Ik vindt dat je ook héél erg aan het feit voorbij gaat dat heel veel mensen ontzettend veel tijd en energie in het opbouwen van hun verzamelingen hebben gestoken, waaronder ikzelf.
Ook in het maken van ´dat programmatje´ is veel tijd en energie gaan zitten. Blijkbaar is dat, gezien je botte vraagstelling, iets wat jij je niet beseft. Dat is erg jammer.
Bij deze verwijs ik je door naar een eerdere topic. Misschien dat je daar iets van je gading kunt opdoen.
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=2267
Robert Mensink
- Kalootzoeker
Wauw, wat een mooie verzamelingen. Ik heb ook al wat verzameld maar nog niet zoveel hoor. Ik bewaar de mooie en bijzondere dingen in een vitrinekast, natuurlijk van Ikea. De andere dingen bewaar ik in doosjes in mijn kast.
Groetjes Thijs.
Groetjes Thijs.
Kalootzoeker