Determinatiedag fossiele strandvondsten in Historyland 9 oktober
Antw: Determinatiedag fossiele strandvondsten in Historyland 9 oktober
Hoi beste mensen ,
als het niet zover weg was , zou ik graag willen komen , alleen al om de een of ander bij levende lijve te mogen ontmoeten die op mijn vragen ( soms dom ik weet , groentje even ) reageert .
Maar natuurlijk ook om het een of andere te laten determineren als dat mag als niet Zandmotor of Maasvlakte vondst .
Succes en veel plezier .
Micha
P.S. heeft iemand mirjamk op de hoogte gebracht , die vroeg volgens mij eens om zo een dag .
[Bewerkt door Micha op 05-10-2016 om 19:41 NL]
als het niet zover weg was , zou ik graag willen komen , alleen al om de een of ander bij levende lijve te mogen ontmoeten die op mijn vragen ( soms dom ik weet , groentje even ) reageert .
Maar natuurlijk ook om het een of andere te laten determineren als dat mag als niet Zandmotor of Maasvlakte vondst .
Succes en veel plezier .
Micha
P.S. heeft iemand mirjamk op de hoogte gebracht , die vroeg volgens mij eens om zo een dag .
[Bewerkt door Micha op 05-10-2016 om 19:41 NL]
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Hoi iedereen,
Nog even een herinnering.
Mochten verzamelaars bij het zoeken van fossielen van kleine zoogdieren, haaientanden, woelmuiskiezen, vistanden, etc. kleine botjes zijn tegengekomen. Dan zit ik er morgen om zulk soort kleine vondsten te determineren. Ik zal ook voorbeelden meenemen uit mijn eigen collectie om te helpen bij het determineren.
Gr,
Sander
[Bewerkt door SantanaFormatie op 08-10-2016 om 19:30 NL]
Nog even een herinnering.
Mochten verzamelaars bij het zoeken van fossielen van kleine zoogdieren, haaientanden, woelmuiskiezen, vistanden, etc. kleine botjes zijn tegengekomen. Dan zit ik er morgen om zulk soort kleine vondsten te determineren. Ik zal ook voorbeelden meenemen uit mijn eigen collectie om te helpen bij het determineren.
Gr,
Sander
[Bewerkt door SantanaFormatie op 08-10-2016 om 19:30 NL]
Keep searching because everything is never as it seems.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Jammer Sander dat het zo ver is voor mij,zou anders zeker eens afkomen 
GR Pascal

GR Pascal
strandjutters
Hoi Sander,
Ik neem mijn lege desmankaak mee en mijn spitsmuizenkaak/vleermuizenkaak.
Groeten,
Ivan
Ik neem mijn lege desmankaak mee en mijn spitsmuizenkaak/vleermuizenkaak.
Groeten,
Ivan