PaleoTime : fossielenbeurs 13 nov 2016 - ik zoek / ik neem mee
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: PaleoTime : fossielenbeurs 13 nov 2016 - ik zoek / ik neem mee
Komt in orde. Ik heb een paar interessante stukken opzij gelegd voor de beginnende preparator. Of ben je eerder op zoek naar iets voor gevorderden?Krotbiker schreef:
Frederik ik heb zeker intresse voor een ongeprepareerde trilobiet
Grts

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik doe mijn Toarcien en Domeriaan (Amaltheus) Ammonietjes in de uitverkoop. De meeste komen uit het gebied van de Tarn (Riviere sur Tarn en Aguessac) en Mende, (Ste. Hélène). Allemaal eigen vondsten van enkele decennia geleden.
Het zijn er niet extreem veel maar ik schat zo'n 250 stuks in totaal. Zit wel erg mooi en bijzonder materiaal bij. Deels gedetermineerd, deels nog verder uit te zoeken. Alles zit in kleine doosjes. Maarrrr je kunt het beter komen bekijken op de beurs. Ik heb een stand met 2 zwarte trappen..
Ze zullen los maar ook als gehele collectie te koop zijn. Ik kan geen foto bijvoegen omdat alles al is ingepakt.
Ruilen kan ook, maar dan moet er wel iets erg moois voor in de plaats komen..
Het zijn er niet extreem veel maar ik schat zo'n 250 stuks in totaal. Zit wel erg mooi en bijzonder materiaal bij. Deels gedetermineerd, deels nog verder uit te zoeken. Alles zit in kleine doosjes. Maarrrr je kunt het beter komen bekijken op de beurs. Ik heb een stand met 2 zwarte trappen..
Ze zullen los maar ook als gehele collectie te koop zijn. Ik kan geen foto bijvoegen omdat alles al is ingepakt.
Ruilen kan ook, maar dan moet er wel iets erg moois voor in de plaats komen..
Het enige dat ik vind, is dat ik te weinig zoek.....
Antw: PaleoTime : fossielenbeurs 13 nov 2016 - ik zoek / ik neem mee
Gezocht: hopelijk loop ik er een squalicorax uit Belgie of Nederland tegen het lijf. Dat tandje staat al langer op mijn lijst 
Groetjes

Groetjes
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Verschoning, ze zijn een vorige keer al de deur uit gegaan...Frederik schreef:
Hey Danny,
Ik heb er nog een paar. Ik zal eens graven in de collectie.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik wil toch nog een laatste keer melden dat PaleoTime dit jaar een nieuwe locatie heeft. Met name niet meer in Wezemaal, maar in Wijgmaal. Het ligt niet ver van elkaar en het begint allebei met dezelfde letter, maar als je niet voor dit rode gebouw staat, ben je dus verkeerd.
Adres: Remylaan 4b, 3018 Wijgmaal
Heel eenvoudig te vinden.
Met de auto: Autostrade E314 Leuven-Lummen, afrit 20 Wilsele – Kessel-Lo. Komende vanuit Leuven: aan de afrit links opdraaien. Komende vanuit Lummen: aan de afrit rechts opdraaien (richting Wilsele). Na 200m aan de verkeerslichten rechts afslaan (Aarschotsesteenweg, N19). Na 1.8 km aan de volgende verkeerslichten (aan EURO nachtwinkel, wegwijzer Wijgmaal) links inslaan (Weggevoerdenstraat). Blijven volgen tot net voorbij de spoorwegovergang. Parking zoeken. PaleoTime vindt u in het grote rode gebouw het dichtst bij de spoorweg (zie foto).
Parking is er zowel rechtover de ingang van het beursgebouw, aan de overkant van de straat en aan weerszijde van het station van Wijgmaal (50 m).
Reistijd: Vanuit Ede (Nl): 2 uur; vanuit Maastricht: 55 min; vanuit Antwerpen: 45 min, vanuit Luik: 45 min, vanuit Brussel: 20 min.
[Bewerkt door Stijn op 10-11-2016 om 22:21 NL]
Adres: Remylaan 4b, 3018 Wijgmaal
Heel eenvoudig te vinden.
Met de auto: Autostrade E314 Leuven-Lummen, afrit 20 Wilsele – Kessel-Lo. Komende vanuit Leuven: aan de afrit links opdraaien. Komende vanuit Lummen: aan de afrit rechts opdraaien (richting Wilsele). Na 200m aan de verkeerslichten rechts afslaan (Aarschotsesteenweg, N19). Na 1.8 km aan de volgende verkeerslichten (aan EURO nachtwinkel, wegwijzer Wijgmaal) links inslaan (Weggevoerdenstraat). Blijven volgen tot net voorbij de spoorwegovergang. Parking zoeken. PaleoTime vindt u in het grote rode gebouw het dichtst bij de spoorweg (zie foto).
Parking is er zowel rechtover de ingang van het beursgebouw, aan de overkant van de straat en aan weerszijde van het station van Wijgmaal (50 m).
Reistijd: Vanuit Ede (Nl): 2 uur; vanuit Maastricht: 55 min; vanuit Antwerpen: 45 min, vanuit Luik: 45 min, vanuit Brussel: 20 min.
[Bewerkt door Stijn op 10-11-2016 om 22:21 NL]
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996

Dit gebouw dus
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Ik heb een uitgebreide set detail geologische kaarten met beschrijvingen van Turkije. Misschien ruilen tegen iets anders? Mocht je interesse hebben, laat het dan even weten per email.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Er heeft zich net een standhouder met Libanees materiaal aangemeld. We hadden juist een plaatsje over van iemand die zich wegens familiale omstandigheden moest afmelden.
De vrijgekomen plaats is dus meteen opgevuld geraakt.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------