Striatolamia Macrota dentition
Antw: Striatolamia Macrota dentition
De tand komt uit een grote partij die ik van iemand anders heb overgenomen.
Twijfel je aan de locatie?
Tot nu toe nog geen reden gehad om te twijfelen.
Deze persoon is altijd zeer betrouwbaar en nog nooit op fouten kunnen betrappen. Er zitten meerdere tanden met deze "gele" kleur tussen.
Twijfel je aan de locatie?
Tot nu toe nog geen reden gehad om te twijfelen.
Deze persoon is altijd zeer betrouwbaar en nog nooit op fouten kunnen betrappen. Er zitten meerdere tanden met deze "gele" kleur tussen.

Even snel wat tandjes bij elkaar gezocht uit Balegem met dezelfde bewaring.

Hallo Koh,
Dit is het tandje wat thuishoort tussen de bovenkaakse anteriors en de laterale
Striatolamia macrota uit Egem.
Die van Oosterzele kunnen ietsje groter zijn, dit omdat de macrota tanden uit het lutetien groter werden.
Groeten Hans
Hans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Hans,das een mooi voorbeeld.
Je ziet duidelijk het verschil in de wortel lobben,wat typisch is voor deze tandjes.
Hallo Ko, nee ik twijfel niet aan de herkomst,maar zelf heb ik niets van deze vindplaats,vandaar de vraag
GR
Je ziet duidelijk het verschil in de wortel lobben,wat typisch is voor deze tandjes.
Hallo Ko, nee ik twijfel niet aan de herkomst,maar zelf heb ik niets van deze vindplaats,vandaar de vraag

GR
strandjutters
Hans, dank voor de foto. Helaas mis ik deze in de verzameling. Misschien maar eens een advertentietje plaatsen in "Vraag & Aanbod".
Pascal, dank voor alle informatie. Nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken.
Mochten iemand trouwens nog weten wat het rare tandje is dan hou ik me aanbevolen.
Groeten
Ko
Pascal, dank voor alle informatie. Nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken.
Mochten iemand trouwens nog weten wat het rare tandje is dan hou ik me aanbevolen.
Groeten
Ko
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Ko.
Het tandje is volgens mij een macrota(Maar met een afwijking) en waarschijnlijk uit de tweede rij,vandaar de terug getrokken wortel (Niet volgroeid )
GR
Het tandje is volgens mij een macrota(Maar met een afwijking) en waarschijnlijk uit de tweede rij,vandaar de terug getrokken wortel (Niet volgroeid )
GR
strandjutters
Hallo Pascal,
Dan gaat hij voorlopig onder die naam het archief in
Bedankt en groeten
Ko
Dan gaat hij voorlopig onder die naam het archief in

Bedankt en groeten
Ko
Antw: Antw: Striatolamia Macrota dentition
Hallo Ko,KoH schreef:
Hans, dank voor de foto. Helaas mis ik deze in de verzameling. Misschien maar eens een advertentietje plaatsen in "Vraag & Aanbod".
Groeten
Ko
Zal eens kijken of ik deze positie ook in mijn Oosterzele materiaal heb.
Verder wil ik vragen waar je woont want ik heb ook de UL 1 blauwe hastalis tand uit Mill, die jij misschien nog zoekt hier nog wel liggen.
Dit omdat ik niet graag ruil over de post.
Hans
Hallo Hans,
Dat zou fantastisch zijn! Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn adres gegevens.
Overigens geheel mee eens dat het handiger is een keer af te spreken.
Groeten
Ko
Dat zou fantastisch zijn! Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn adres gegevens.
Overigens geheel mee eens dat het handiger is een keer af te spreken.
Groeten
Ko
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Als je een goede kaak wil samenstellen van Striatolamia macrota, zal dit ook een nuttig artikel voor je zijn: http://saddlewood33.com/Cunningham2000.pdf
Groeten,
Gerard
Groeten,
Gerard