Winterswijkse Aardlagen
Winterswijkse Aardlagen
Beste mensen,
Ik vroeg me af of iemand mij kan doorverwijzen naar een boek of publicatie ergens waar ik meer kan lezen over de aardlagen van Winterswijk, ik wil volgende week zaterdag (2 september) graag naar de opendag en dan wil ik natuurlijk wel wat proberen te vinden!
Ik hoop natuurlijk ook wat mede-fossiel.net leden tegen te komen!!!
met vriendelijke groet,
Mark.
Ik vroeg me af of iemand mij kan doorverwijzen naar een boek of publicatie ergens waar ik meer kan lezen over de aardlagen van Winterswijk, ik wil volgende week zaterdag (2 september) graag naar de opendag en dan wil ik natuurlijk wel wat proberen te vinden!
Ik hoop natuurlijk ook wat mede-fossiel.net leden tegen te komen!!!
met vriendelijke groet,
Mark.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Winterswijkse Aardlagen
Dag Mark
Kijk eens bij het hoofdstuk boeken en artikelen. Hier heb ik destijds een drietal boeken neergezet aangaande Winterswijk.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 21-08-2006 om 15:53 NL]
Kijk eens bij het hoofdstuk boeken en artikelen. Hier heb ik destijds een drietal boeken neergezet aangaande Winterswijk.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 21-08-2006 om 15:53 NL]
Robert Mensink
Uhm.. ja er staan 3 titels, maar ik vroeg me af hoe en waar kan ik deze titels bestellen?
m.v.g. en bedankt voor het snelle antwoord!
Mark.
m.v.g. en bedankt voor het snelle antwoord!
Mark.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Mark
Kijk op de NGV-site, http://www.geologischevereniging.nl/ onder publicaties. hier vind je info hoe je Staringia uitgaves kunt bestellen.
De boekje van Winterswijk,geologie deel 1 en 2, zou ik eens proberen op markplaats of bij NGV-stands op beurzen. Je kunt ook even contact opnemen met de NGV afdeling Winterwijk.
Kijk op de NGV-site, http://www.geologischevereniging.nl/ onder publicaties. hier vind je info hoe je Staringia uitgaves kunt bestellen.
De boekje van Winterswijk,geologie deel 1 en 2, zou ik eens proberen op markplaats of bij NGV-stands op beurzen. Je kunt ook even contact opnemen met de NGV afdeling Winterwijk.
Robert Mensink