Firefox gebruikers opgelet!
Firefox gebruikers opgelet!
Recentelijk is er een nieuwe update uitgekomen van de Firefox webbrowser. Blijkbaar is er iets in veranderd, want de menu\'s van deze website werken niet in de nieuwste versie van Firefox.
De menu\'s klappen nog wel uit, maar de opties zijn niet aanklikbaar. Het heeft denk ik te maken met een veranderde beveiligingsinstelling in Firefox. Het menu van het forum werkt wel. Momenteel heb ik hier nog geen oplossing voor. Zodra die er wel is, horen jullie van me.
Tot die tijd kun je ofwel de site zonder het menu gebruiken, of Internet Explorer. Mensen met een oudere versie van Firefox raad ik aan die nog even te houden, want de oude versie werkt wel.
De menu\'s klappen nog wel uit, maar de opties zijn niet aanklikbaar. Het heeft denk ik te maken met een veranderde beveiligingsinstelling in Firefox. Het menu van het forum werkt wel. Momenteel heb ik hier nog geen oplossing voor. Zodra die er wel is, horen jullie van me.
Tot die tijd kun je ofwel de site zonder het menu gebruiken, of Internet Explorer. Mensen met een oudere versie van Firefox raad ik aan die nog even te houden, want de oude versie werkt wel.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Firefox gebruikers opgelet!
Thuis op mijn pc met W-XP Servicepack 2 onder MIE hetzelfde verhaal. Op mijn werk W2 Servicepack 4 onder MIE geen problemen. Het heeft te maken met java (instellingen) en/of versie. Ligt dus niet aan Firefox. gr
Verba volant, fossilis manent
Problemen met Internet Explorer heb ik nog niet eerder gehoord of gezien. Ik heb ook XP Prof met alle updates.
Het probleem zit in de Javascript, en niet Java. Javascript wordt door de browser op de PC uitgevoerd. Het probleem is dus browser afhankelijk.
Wellicht is het probleem in firefox een bug en is het in latere versies opgelost.
Het probleem zit in de Javascript, en niet Java. Javascript wordt door de browser op de PC uitgevoerd. Het probleem is dus browser afhankelijk.
Wellicht is het probleem in firefox een bug en is het in latere versies opgelost.
Kennis telt!
Ik moet eerlijk zeggen, ik gebruik Firefox en er doen zich hier geen problemen voor,
ik gebruik versie 1.0.7
jammer dat er zich bij jullie wel problemen voor doen! veel succes!
mvg
Mark
ik gebruik versie 1.0.7
jammer dat er zich bij jullie wel problemen voor doen! veel succes!
mvg
Mark
Het probleem doet zich in ieder geval voor bij Firefox versie 1.5.0.6.
Mogelijk hebben ook eerdere versies van de 1.5 reeks last van hetzelfde probleem.
Mogelijk hebben ook eerdere versies van de 1.5 reeks last van hetzelfde probleem.
Kennis telt!
Herman, ik gebruik die firefox versie 1.5.0.6 al vanaf die er was en heb nog geen enkel probleem gehad?
Dat maakt het steeds vreemder...
Het probleem treed bij meerdere installaties op op de volgende pagina:
Menu klapt open, maar is niet aanklikbaar.
http://www.fossiel.net/
En niet als het IP adres van de website wordt gebruikt:
(verwijderd: probleem is al opgelost)
Zou je het eens willen testen?
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:14 NL]
Het probleem treed bij meerdere installaties op op de volgende pagina:
Menu klapt open, maar is niet aanklikbaar.
http://www.fossiel.net/
En niet als het IP adres van de website wordt gebruikt:
(verwijderd: probleem is al opgelost)
Zou je het eens willen testen?
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:14 NL]
Kennis telt!
Op de homepage werkt het inderdaad niet, maar ik gebruik een directe link naar het forum, dus had ik dit niet gemerkt.
Idem via (ip adres verwijderd)
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:15 NL]
Idem via (ip adres verwijderd)
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:15 NL]
Download anders 2bsure een nw scriptje: http://www.hotscripts.com/JavaScript/Sc ... index.html
gr René
gr René
Verba volant, fossilis manent
Bedankt voor de tip, maar zo simpel gaat dat helaas niet...
De vorige verandering van het menu heeft me een volle week gekost om het helemaal perfect in te passen in de website en alles te configureren. Ik denk dat ik liever een andere oplossing zoek...
De vorige verandering van het menu heeft me een volle week gekost om het helemaal perfect in te passen in de website en alles te configureren. Ik denk dat ik liever een andere oplossing zoek...
Kennis telt!