Dentition notorynchus
Dentition notorynchus

Hallo iedereen,
Nog eentje dan. Ook weer een soort waar ik minder ervaring mee heb. De tandjes komen uit Antwerpen.
Middelste tandjes zijn makkelijk te herkennen. De bovenkaak denk ik dat wel klopt. De onderkaak had ik meer moeite mee. Is de positie van de onderste tanden uberhaupt te bepalen?
Ben benieuwd naar jullie feedback! Wees gerust kritisch.
Groeten
Ko
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Dentition notorynchus

Hallo Ko,
Dat ziet er vrij goed uit

De laatste grote tand uit de onderkaak loopt eigenlijk uit op bijna niets(Zie hier op foto,s twee voorbeelden )
Voor de rest kun je ervan uitgaan dat de hoofdspits die het meest rechtop staat, de eerste is naast het zonnetje,dan naar mate je naar buiten gaat zakt de spits wat en gaat hij wat platter liggen naar links of rechts.
GR
strandjutters
Hallo Pascal,
Bedankt. Ik zal vanavond eens kijken of ik de onderkaak wat kan verbeteren aan de hand van jouw reactie. Volgens mij heb ik in ieder geval 1 zo'n tandje zoals op jouw foto's.
Groeten
Ko
Bedankt. Ik zal vanavond eens kijken of ik de onderkaak wat kan verbeteren aan de hand van jouw reactie. Volgens mij heb ik in ieder geval 1 zo'n tandje zoals op jouw foto's.
Groeten
Ko

Ik denk dat dit er eentje is. Heb er helaas maar 2 van deze, die beiden eigenlijk te klein/ te groot zijn voor een goede fit. Helaas, nog even doorzoeken dan maar

[Bewerkt door KoH op 21-02-2017 om 22:14 NL]