Dinodag in het zwembad
Dinodag in het zwembad
Beste lezers,
Woensdag 5 juli organiseer ik in een zwembad een dinodag.
Vorig jaar heb ik dit ook gedaan met groot succes honderden belangstellenden.
Tijdens deze dag heb ik de kinderen in het water fossielen laten zoeken kleine ammonieten. Ook konden de kinderen hun dinoplaatjes ruilen en waren er reptielen, en spelletjes te doen.
Dit jaar ga ik het weer doen.
Nu is mijn vraag:
1: ik zoek 50 kleine ammonieten.
2:150 kleine haaientanden om weg te geven.
3:kleine prijsjes zoals fossielen.
4: misschien iemand die op een kraam zijn fossielen wilt verkopen.(Moet niet te duur zijn).
5: ideeën en tips ook juist onder de jongere van hier wat zou nog echt leuk zijn.
Ik heb al workshop stenen tekenen met dino's.
Levende reptielen.
En aantal spellen.
Mijn budget voor aankoop is 50,00 euro.
Maar ik heb bonnetjes nodig voor de btw.
Het is niet voor eigen gebruik en zal ook leuke foto''s plaatsen van het evenement.
Vriendelijke groeten van nicolai
Woensdag 5 juli organiseer ik in een zwembad een dinodag.
Vorig jaar heb ik dit ook gedaan met groot succes honderden belangstellenden.
Tijdens deze dag heb ik de kinderen in het water fossielen laten zoeken kleine ammonieten. Ook konden de kinderen hun dinoplaatjes ruilen en waren er reptielen, en spelletjes te doen.
Dit jaar ga ik het weer doen.
Nu is mijn vraag:
1: ik zoek 50 kleine ammonieten.
2:150 kleine haaientanden om weg te geven.
3:kleine prijsjes zoals fossielen.
4: misschien iemand die op een kraam zijn fossielen wilt verkopen.(Moet niet te duur zijn).
5: ideeën en tips ook juist onder de jongere van hier wat zou nog echt leuk zijn.
Ik heb al workshop stenen tekenen met dino's.
Levende reptielen.
En aantal spellen.
Mijn budget voor aankoop is 50,00 euro.
Maar ik heb bonnetjes nodig voor de btw.
Het is niet voor eigen gebruik en zal ook leuke foto''s plaatsen van het evenement.
Vriendelijke groeten van nicolai
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Dinodag in het zwembad
Hoi Nicolai,
Ik kan je niet aan de gevraagde fossieltjes helpen, maar wat betreft de dat idee van een kraampje om fossielen te verkopen is het misschien handig om aan te geven waar dit alles zal plaatsvinden (in verband met eventuele reistijden).
Groetjes,
Johan
Ik kan je niet aan de gevraagde fossieltjes helpen, maar wat betreft de dat idee van een kraampje om fossielen te verkopen is het misschien handig om aan te geven waar dit alles zal plaatsvinden (in verband met eventuele reistijden).
Groetjes,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
Dat is wel handig ja.
Het vindt plaats in Maassluis
Van 12:00 tot 17:00 uur
Het vindt plaats in Maassluis
Van 12:00 tot 17:00 uur
Dag Nicolai,
Gaaf initiatief; ik organiseer zelf in het kader van Natuureducatie ook ochtenden op basisscholen. Zie ook https://www.fossiel.net/forums/viewtopi ... 2767&site=
Als het je handig lijkt kan ik je altijd vertellen wat voor opdrachten ik heb samengesteld die ik de kinderen laat uitvoeren? Daar zit wellicht wat bruikbaars bij.
Je zou ook een dino-quiz kunnen houden in een spelvorm? Of je laat ze met gelamineerde tekeningen bijvoorbeeld evolutielijnen leggen?
Lijkt het je handig, mijn mail staat in mijn profiel.
Succes ermee,
Vriendelijke groet,
wim
Gaaf initiatief; ik organiseer zelf in het kader van Natuureducatie ook ochtenden op basisscholen. Zie ook https://www.fossiel.net/forums/viewtopi ... 2767&site=
Als het je handig lijkt kan ik je altijd vertellen wat voor opdrachten ik heb samengesteld die ik de kinderen laat uitvoeren? Daar zit wellicht wat bruikbaars bij.
Je zou ook een dino-quiz kunnen houden in een spelvorm? Of je laat ze met gelamineerde tekeningen bijvoorbeeld evolutielijnen leggen?
Lijkt het je handig, mijn mail staat in mijn profiel.
Succes ermee,
Vriendelijke groet,
wim
Ja dat is ook erg leuk om te doen.
Ik stuur je van de week even een mail.
Ik stuur je van de week even een mail.