Re, prep . Thysanopeltis
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Re, prep . Thysanopeltis
Hallo Marcel,ik prep alles met dezelfde pen,ik heb er maar een 
GR

GR
strandjutters
- Everhardus
- strandjutters
Hallo Marcel,nee ik heb maar 1 pen met 1 soort naald,de basisnaald die je krijgt bij die pen,ik denk ook niet dat er fijnere naalden bestaan voor deze pen,ik weet wel dat er bij Ken Mannion nog andere fijnere pennen te koop zijn,maar die heb ik niet,deze zomer schaf ik mij misschien eentje aan 
Maar nu doe ik alles met de ST-pen van Ken Mannion,zowel de ammo,s als de trilo,s.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 20-05-2017 om 23:07 NL]

Maar nu doe ik alles met de ST-pen van Ken Mannion,zowel de ammo,s als de trilo,s.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 20-05-2017 om 23:07 NL]
strandjutters
- Everhardus
Ik meende op basis van de foto's (streepjes op de matrix) te zien dat je meerdere maten had vandaar de vraag. Dank voor je respons !!
Hallo, @ Marcel; ik heb zo`n zelfde Mannion pen en omdat het ding voorzien is van een regelaar/kraantje, kun je er gevarieerd hard en zacht mee werken; iets dat mijn vorige pennen niet hadden en ik ben heel blij met die mogelijkheid.
Pascal vast ook...
groeten, Bert
Pascal vast ook...
groeten, Bert
Elbert
- Everhardus
Hoi Bert,
De Hardy Winkler heeft die mogelijkheid ook, ik vermoed zelfs precies hetzelfde kraantje. Ik heb daar nog maar weinig gebruik van gemaakt....
De Hardy Winkler heeft die mogelijkheid ook, ik vermoed zelfs precies hetzelfde kraantje. Ik heb daar nog maar weinig gebruik van gemaakt....
- strandjutters
Hallo Marcel,het is niet echt een kraantje achteraan de pen.
Bij de ST regel je dat met de pols,voorbeeld je heeft een draaitje naar rechts en hij gaat harder ,terug een zwenkje naar links en hij gaat weer trager ,je regelt dit gewoon tijdens de prep zonder dat je verder een handeling moet doen,is kwestie van gewoonte
GR
Bij de ST regel je dat met de pols,voorbeeld je heeft een draaitje naar rechts en hij gaat harder ,terug een zwenkje naar links en hij gaat weer trager ,je regelt dit gewoon tijdens de prep zonder dat je verder een handeling moet doen,is kwestie van gewoonte

GR
strandjutters