Vraagje over mijn fossielen
Vraagje over mijn fossielen
Hallo even in het kort ik ben Nick Hoekstra 22 jaar oud en ben een leek op het gebied van fossielen en argeologie. Nu heb ik een brandende vraag. Ik heb al een poos eeniet paar ammonieten en een steen met kleine ammonieten in mn kast liggen. Wat is de waarde hiervan? Kan ik dit te koop aanbieden? Graag hoor ik wat over de fossielen van de kenners. Groetjes Nick!
- Masterofearth
- Been thanked: 1 time
Antw: Vraagje over mijn fossielen
Hoi Nick,
Het ligt er heel erg aan welke soorten en in welke staat de fossielen zijn. ze kunnen varieren van nagenoeg waardeloos tot honderden euro's. Je kunt ze natuurlijk altijd op bijvoorbeeld marktplaats zetten om te kijken wat iemand er voor geeft maar verwacht er niet te veel van. Je kunt ook een paar goede foto's hier op het forum plaatsen dan kunnen we misschien bepalen wat voor Ammonieten je hebt en misschien is er wel iemand in geintereseerd hier op het forum.
groet,
Pim
Het ligt er heel erg aan welke soorten en in welke staat de fossielen zijn. ze kunnen varieren van nagenoeg waardeloos tot honderden euro's. Je kunt ze natuurlijk altijd op bijvoorbeeld marktplaats zetten om te kijken wat iemand er voor geeft maar verwacht er niet te veel van. Je kunt ook een paar goede foto's hier op het forum plaatsen dan kunnen we misschien bepalen wat voor Ammonieten je hebt en misschien is er wel iemand in geintereseerd hier op het forum.
groet,
Pim