Beurs BVP Sint-Gillis-Waas (3 september)
Beurs BVP Sint-Gillis-Waas (3 september)
Ik zal op de beurs staan met haaietanden van Marrokko.
Deze beurs is ingericht door de BVP en gaat door op 3 September achter het gemeentehuis (nabij de kerk . Meestal zelf gevonden materiaal (alleen de kleinere tanden) zoals Youssoubatis , Coupatezia ,Isitius , Hexanchus ,Delpitoscyllium , Hologinglymostoma , Somniosus , Palaeorhincodon ........ enz enz Ook niet uitgezochte kilo kan ik meebrengen voor de liefhebbers , Grotere soorten zal ik ook te koop aanbieden maar die heb ik dan ook aangekocht dus niet zelf gevonden .
Groetjes
(edit door Frederik: omdat er redelijk wat kerken in Vlaanderen staan heb ik de titel van dit topic wat aangepast - het gaat dus over de kerk van Sint-Gillis-Waas)
[Bewerkt door Frederik op 21-08-2006 om 22:36 NL]
Deze beurs is ingericht door de BVP en gaat door op 3 September achter het gemeentehuis (nabij de kerk . Meestal zelf gevonden materiaal (alleen de kleinere tanden) zoals Youssoubatis , Coupatezia ,Isitius , Hexanchus ,Delpitoscyllium , Hologinglymostoma , Somniosus , Palaeorhincodon ........ enz enz Ook niet uitgezochte kilo kan ik meebrengen voor de liefhebbers , Grotere soorten zal ik ook te koop aanbieden maar die heb ik dan ook aangekocht dus niet zelf gevonden .
Groetjes
(edit door Frederik: omdat er redelijk wat kerken in Vlaanderen staan heb ik de titel van dit topic wat aangepast - het gaat dus over de kerk van Sint-Gillis-Waas)
[Bewerkt door Frederik op 21-08-2006 om 22:36 NL]
Antw: Haaietanden
hoi
welkom op dit forum.
waar word die beurs gehouden ?
als ik niet kan komen, doe je ook ruilen ?
groetjes
welkom op dit forum.
waar word die beurs gehouden ?
als ik niet kan komen, doe je ook ruilen ?
groetjes
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Beurs BVP Sint-Gillis-Waas (3 september)
Sint-Gillis-Waas dus.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Gezien ik zeer weinig tijd heb houd ik het liever op een maal per jaar verkoop .
Ruilen zal meschien wel mogelijk worden in de toekomst , maar voorlopig niet .
Grt Patrick
ps Hartelijk dank voor de aanvulling , waarschijnlijk is er iets mis gegaan met mijn bericht en ontbrak een gedeelte .
Ruilen zal meschien wel mogelijk worden in de toekomst , maar voorlopig niet .
Grt Patrick
ps Hartelijk dank voor de aanvulling , waarschijnlijk is er iets mis gegaan met mijn bericht en ontbrak een gedeelte .
hallo
vandaag een uitje gehad naar de beurs is Sint-Gillis-Waas. Erg leuk!
een kleine maar gezellige beurs die ondanks het weer (het was buiten) heel interessant was.
de prijzen waren laag en ik heb dan ook een aantal mooie dingen gekocht.
o.a. mooie tanden uit Marokko!
ook waren er veel zee-egels, schelpen en ammonieten te koop.
ook het museum daar bezocht .
heel erg netjes en mooi om een keer rond te kijken!
een kleine maar gezellige beurs die ondanks het weer (het was buiten) heel interessant was.
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- Hieronymus
- Contacteer:
Ik was er ook (nogmaals dank aan Johny en Theo)en heb enkele trilo\'s op een plaatje gekocht (persenopsis ofzo van utah) ook leuke marokkaanse tandjes (dank simme) zoals hexanchus microdon, isistius trituratus, paleorhincodon, cretalamna appendiculata en nog een andere kleine haaiensoort en ook nog een rhombodus. Ook nog een megje van 5.5 cm voor een euro of 3.
Inderdaad nogal klein, en geen doosjes om mijn fossielen in te leggen (verdorie) maar best gezellig (leuk gezelschap natuurlijk hè jongens;)) en het museum was zeker de moeite, aanrader!
[Bewerkt door Hieronymus op 03-09-2006 om 20:37 NL]
Inderdaad nogal klein, en geen doosjes om mijn fossielen in te leggen (verdorie) maar best gezellig (leuk gezelschap natuurlijk hè jongens;)) en het museum was zeker de moeite, aanrader!
[Bewerkt door Hieronymus op 03-09-2006 om 20:37 NL]
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: Antw: Beurs BVP Sint-Gillis-Waas (3 september)
En je Notorhynchus zal geplakt worden en enkele tandjes van Egem zijn gedetermineerd, wat wil je nog meer;)nijntje schreef:
Hieronymus heb ik niet gezien, maar misschien zijn jullie in de namiddag geweest?
Het Huis van de Evolutie was echt wel de moeite en bevat een prachtige en gevarieerde collectie fossielen.
t\'Ja wat kan ik hier nog aan toevoegen,Als je op de beurs in het Alpheusdal alle mineralen(overtollig voor ons) weghaalt had je minder standhouders dan in St-Gillis-Waas.
Ik heb er fosiele zoet-en brakwater schelpjes gekocht(ook voor m\'n makkers).Terwijl ik aan het buurten was heeft Jeroen er zijn hart(portefeulle) eens opgehaald aan een paar mooie (niet te dure) tandjes.
Het museum heb ik al een paar keer doorlopen(tijdens de vergaderingen) en er valt je telkens weer wat andes op.
Johny bedankt voor de lift en....mag ik mijn schelpjes uit je koffer AUB.
Ik heb er fosiele zoet-en brakwater schelpjes gekocht(ook voor m\'n makkers).Terwijl ik aan het buurten was heeft Jeroen er zijn hart(portefeulle) eens opgehaald aan een paar mooie (niet te dure) tandjes.
Het museum heb ik al een paar keer doorlopen(tijdens de vergaderingen) en er valt je telkens weer wat andes op.
Johny bedankt voor de lift en....mag ik mijn schelpjes uit je koffer AUB.
Theo
o ja ...nog forum-leden tegengekomen !
en die hebben er nog veel meer verstand van...
en inderdaad thuisgekomen het notorynchusje uit Egem geplakt en mijn tand (uit marokko)...a 10 cm een mooi plaatsje gegeven in mijn vitrine.
en die hebben er nog veel meer verstand van...
en inderdaad thuisgekomen het notorynchusje uit Egem geplakt en mijn tand (uit marokko)...a 10 cm een mooi plaatsje gegeven in mijn vitrine.
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten