Koraaltjes Dam
-
- Contacteer:
Antw: Koraaltjes Daméry
Hallo, tom
Ik zou graag wat van deze fossielen van deze willen. Ik ben 12 en heb nog geen grote collectie ik zou vooral wat zeeegeltjes willen. Ik weet niet of jij nog iets hebt wat je kan aanraden maar het moet niet een al te groot pakket worden ik kan het helaas niet ophalen dat is te ver. Maar als jij het zou kunnen opsturen maak ik dat geld weer terug over. Ik zou het heel leuk vinden als het kan.
Mvg boris
Ik zou graag wat van deze fossielen van deze willen. Ik ben 12 en heb nog geen grote collectie ik zou vooral wat zeeegeltjes willen. Ik weet niet of jij nog iets hebt wat je kan aanraden maar het moet niet een al te groot pakket worden ik kan het helaas niet ophalen dat is te ver. Maar als jij het zou kunnen opsturen maak ik dat geld weer terug over. Ik zou het heel leuk vinden als het kan.
Mvg boris
hoi ik ben boris
- Spongebob
- Has thanked: 421 times
- Been thanked: 640 times
Hallo Boris,
Helaas voor jou is de hele doos al meegenomen door Hidde.
Een paar zeeëgeltjes (hele kleine) uit mijn eigen verzameling wil ik je wel toesturen.
Groeten, Tom
Helaas voor jou is de hele doos al meegenomen door Hidde.
Een paar zeeëgeltjes (hele kleine) uit mijn eigen verzameling wil ik je wel toesturen.
Groeten, Tom
Time fades away (Neil Young)
In m'n enthousiame misschien wat veel mee genomen. De sponzen van Hannover vind ik erg interessant. Je mag er zeker wat hebben. Spongebob, zal ik zondag wat meenemen zodat we het in 1 pakket kunnen versturen?
Hidde
[Bewerkt door Hidde op 03-08-2017 om 14:53 NL]
Hidde
Marine mammals, dolphinately awesome
- Spongebob
- Has thanked: 421 times
- Been thanked: 640 times
Veel meegenomen? Helemaal niet. 
Je was erg bescheiden.
Sponzen van Hannover? Begrijp ik niet. Bedoel je sponzen die je van mij hebt meegenomen?

Je was erg bescheiden.
Sponzen van Hannover? Begrijp ik niet. Bedoel je sponzen die je van mij hebt meegenomen?
Time fades away (Neil Young)
-
- Contacteer:
Jammer die andere zeeegeltjes zou ik ook heel leuk vinden ( eigenlijk vind ik alles met fossielen leuk
) als je nog iets voor me hebt zou ik dat heel leuk vinden en dan moet je zeggen wat je daar voor terug wilt
Mvg, boris

Mvg, boris
hoi ik ben boris
-
- Contacteer:
Antw: Antw: Koraaltjes Daméry
Dat klinkt heel vetHidde schreef:
In m'n enthousiame misschien wat veel mee genomen. De sponzen van Hannover vind ik erg interessant. Je mag er zeker wat hebben. Spongebob, zal ik zondag wat meenemen zodat we het in 1 pakket kunnen versturen?
Hidde

hoi ik ben boris
Sorry Spongebob. Nu ik m'n reactie terug lees snap ik hem zelf ook niet meer.
Ik nam het Hannover materiaal van je mee omdat ik met name de sponzen erg interessant vind. De egels vind ik ook mooi, maar ik hoef ze natuurlijk niet allemaal zelf te houden. Daarom wil ik een aantal egels aan Boris doneren.
Hoop dat dit wat duidelijker is
[Bewerkt door Hidde op 03-08-2017 om 19:33 NL]
Ik nam het Hannover materiaal van je mee omdat ik met name de sponzen erg interessant vind. De egels vind ik ook mooi, maar ik hoef ze natuurlijk niet allemaal zelf te houden. Daarom wil ik een aantal egels aan Boris doneren.
Hoop dat dit wat duidelijker is
[Bewerkt door Hidde op 03-08-2017 om 19:33 NL]
Marine mammals, dolphinately awesome