Dagje Antwerpen.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Dagje Antwerpen.

Hallo iedereen.
Vandaag zoals gewoonlijk richting Antwerpen gereden.
Met weinig moed,want ik had verleden week geen enkele complete tand in een dag zoeken ;(
Ik ben dan ook vandaag een plekje gaan opzoeken die ik in mijn geheugen had geprint, zo een drie jaar geleden.
De vondsten waren niet talrijk,maar wel leuk,de grote wat pathologische hastalis vond ik deze middag,rond vier uur vertelde ik mijn vrouw,dit is mijn laatste zeef die ik nu opschep en dan gaan we weer richting Knokke.
Tot mijn verbazing zitten er 5 tanden in mijn zeef,waaronder een leuke hastalis(Foto 4 )en een mooie complete benedenii (Eerste foto,s )
Dus eind goed al goed

GR
strandjutters
- Basjacobs1999
Antw: Dagje Antwerpen.
Prachtige tanden Pascal, hier doe je het uiteindelijk voor. Ik neem aan dat je na die zeef net 5 tanden nog wel enkele zeven hebt gedaan? 
Vriendelijke groet,
Bas

Vriendelijke groet,
Bas
It can take a while, but when you find one there always is
that big smile :D
- strandjutters

Hallo Bas.
Ja nog een paar zeefjes natuurlijk,maar het plekje ligt goed afgelegen,volgende week doe ik verder

Hier nog een paar vondsten,wat Lamna nasus ,wat oxy en wat noto en een mooie vorax laatste foto.
GR
strandjutters
- Basjacobs1999
Die zien er ook prima uit, top!
It can take a while, but when you find one there always is
- strandjutters
Inderdaad Bas,en ook doorgaans een goede bewaring,is toch ook niet onbelangrijk 
GR Pascal

GR Pascal
strandjutters
- strandjutters
Inderdaad Ko,dat maakt je dag goed 
Kon het vandaag niet laten om nog eens terug te gaan naar dit plekje.Maar helaas was de koek een beetje op
.
Je ziet op de tweede serie foto,s dat ik weer zo een anterior heb gevonden van aduncus (Eerste foto rechts boven)
GR

Kon het vandaag niet laten om nog eens terug te gaan naar dit plekje.Maar helaas was de koek een beetje op

Je ziet op de tweede serie foto,s dat ik weer zo een anterior heb gevonden van aduncus (Eerste foto rechts boven)
GR
strandjutters
Wauw,mooie tanden!
Krijg zin om ook weer eens die kant op te gaan!
fossielen waren getuigen, van de gebeurtenissen uit het verleden
Amai! Tof en mooie tanden!strandjutters schreef:
Hallo iedereen.
Vandaag zoals gewoonlijk richting Antwerpen gereden.
Met weinig moed,want ik had verleden week geen enkele complete tand in een dag zoeken ;(
Ik ben dan ook vandaag een plekje gaan opzoeken die ik in mijn geheugen had geprint, zo een drie jaar geleden.
De vondsten waren niet talrijk,maar wel leuk,de grote wat pathologische hastalis vond ik deze middag,rond vier uur vertelde ik mijn vrouw,dit is mijn laatste zeef die ik nu opschep en dan gaan we weer richting Knokke.
Tot mijn verbazing zitten er 5 tanden in mijn zeef,waaronder een leuke hastalis(Foto 4 )en een mooie complete benedenii (Eerste foto,s )
Dus eind goed al goed
GR
- Ewoudploeg
Antw: Antw: Dagje Antwerpen.
d_nbeek schreef:
Wauw,mooie tanden!
Ik ook, zeker als ik zo een benedeni zie. Das een dikke tand zeg!
Groet! Ewoud en Maartje