Missing in action
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Some action
@ All:
Allereerst mijn dank voor jullie welgemeende wensen. Het zijn deze en andere kleine dingen die je op de been houden en beetje bij beetje verder moeten helpen. Heb vandaag weer van huis uit ingelogd om feeling met het werk te houden, maar binnen een bedrijf met alleen al in Nederland 9.000 medewerkers duizelt het je normaal gesproken al van de info die je moet zien te verwerken en al zeker als je acht weken uit de roulatie bent. Maar ja, de berg wordt er niet kleiner op door hem uit de weg te gaan.
Wat Eben betreft: heb me bijeengeraapt en ben - zonder kaphamer maar wel met moker, beitels, zaag en emmer - een ruim uurtje in Romontbos geweest. Heb ook 2 anderen gezien in de verte - vader en (oudere)zoon? -, volgens de nummerplaat van hun auto Belgen.
Niet gesproken. Leden van dit forum?
Tja, wat heeft het trotseren van mijn vermoeidheid opgeleverd?
Welgeteld 2 hemipneustissen in de Nekum-member, vlak bij elkaar, waarvan 1 door de schep van de kraan was toegetakeld. De tweede zat parmantig te pronken boven op een langwerpig blok mergel dat langs de afgegraven wand omhoog stak. Absoluut niet te missen, compleet gaaf en met één hand op te pakken. \"As easy as steeling candy from a baby\" heet het toch?
Al met al niet slecht voor een uurtje, maar toen was de koek toch echt op. Voor veel kappen en zoeken naar het kleine spul zoals haaientanden had ik geen puf.
Straks wellicht nog een foto vóór en na preparatie.
Cheers,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-09-2006 om 19:09 NL]
Allereerst mijn dank voor jullie welgemeende wensen. Het zijn deze en andere kleine dingen die je op de been houden en beetje bij beetje verder moeten helpen. Heb vandaag weer van huis uit ingelogd om feeling met het werk te houden, maar binnen een bedrijf met alleen al in Nederland 9.000 medewerkers duizelt het je normaal gesproken al van de info die je moet zien te verwerken en al zeker als je acht weken uit de roulatie bent. Maar ja, de berg wordt er niet kleiner op door hem uit de weg te gaan.
Wat Eben betreft: heb me bijeengeraapt en ben - zonder kaphamer maar wel met moker, beitels, zaag en emmer - een ruim uurtje in Romontbos geweest. Heb ook 2 anderen gezien in de verte - vader en (oudere)zoon? -, volgens de nummerplaat van hun auto Belgen.
Niet gesproken. Leden van dit forum?
Tja, wat heeft het trotseren van mijn vermoeidheid opgeleverd?
Welgeteld 2 hemipneustissen in de Nekum-member, vlak bij elkaar, waarvan 1 door de schep van de kraan was toegetakeld. De tweede zat parmantig te pronken boven op een langwerpig blok mergel dat langs de afgegraven wand omhoog stak. Absoluut niet te missen, compleet gaaf en met één hand op te pakken. \"As easy as steeling candy from a baby\" heet het toch?
Al met al niet slecht voor een uurtje, maar toen was de koek toch echt op. Voor veel kappen en zoeken naar het kleine spul zoals haaientanden had ik geen puf.
Straks wellicht nog een foto vóór en na preparatie.
Cheers,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-09-2006 om 19:09 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Missing in action
hoi Paul
leuk je weer op het forum te zien,
goed dat je even bent gaan zoeken.
hou de moed erin.
sharky
leuk je weer op het forum te zien,
goed dat je even bent gaan zoeken.
hou de moed erin.
sharky
Antw: Still alive.....
Ik weet eat het is om zo lang vutloos thuisDe DinoDolsjes schreef:
Laat ik jullie bezorgdheid wat wegnemen.
Ik (Paul) /wij (De DinoDolsjes) zijn er nog.
Helaas heb ik de afgelopen 8 weken mogen doormaken en maak ik nog steeds door wat chronische overbelasting/stress met je doet.
Eind juni, ben ik nl. in een stevige burn-out situatie terecht gekomen, met alle toeters en bellen die daar bij horen. Nauwelijks eten, niet meer coherent kunnen denken, moe, moe en nog eens moe zijn, alleen maar op bed (willen) liggen etc. etc. 8 weken thuis zitten en nog geen uurtje fossielen gaan zoeken says it all denk ik
Voorwaar geen pretje.
Ben vandaag voor het eerst weer op het werk geweest om te praten over re-integratie.
Viel ondanks bange verwachtingen, achteraf wel mee.
Ik heb nog een lange weg te gaan vrees ik, maar zoals Mao ooit zei, elke grote reis begint met de eerste stap....
Ooit hoop ik hierop terug te kijken met het gevoel dat het een moeilijk maar leerzaam moment in mijn leven was.
Het doet me in ieder geval deugd dat er nog mensen zijn die me missen.
Cheers,
Paul
P.S. Het bezoekje aan het werk is mij vandaag zo goed bevallen dat ik het advies van de therapeuten \"dingen die je normaal gesproken leuk vond/vind\" gaan doen om het herstel te bespoedigen eens ga opvolgen.
Wellicht een paar uurtjes Eben of zo.
Kijken hoever de energie reikt.
te zitten maar in ieder geval een hoop sterkte toegewenst door john
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal
Ik weet gelukkig niet hoe het is om een burn-out te hebben, maar zie het in mijn directe omgeving veel te vaak mensen overkomen. Sterkte ermee, en hopelijk tot ziens op een van de mogelijke vindplaatsen.
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Hoi Paul,
Ook van mij nog heel veel sterkte en beterschap !
Ik ben het nog steeds niet vergeten dat je mij de goede plek in Marnebel wees waar ik mijn eerste belemnieten vond.
Alfer
[Bewerkt door Alfer op 07-09-2006 om 19:24 NL]
Ook van mij nog heel veel sterkte en beterschap !
Ik ben het nog steeds niet vergeten dat je mij de goede plek in Marnebel wees waar ik mijn eerste belemnieten vond.
Alfer
[Bewerkt door Alfer op 07-09-2006 om 19:24 NL]
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
- Hieronymus
- Contacteer:
idem:) en ik denk van iedereen die je een beetje vanop het forum kent wel 
get better soon!

get better soon!
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hoi Paul
Ik ben twee jaar geleden ook het spreekwoordelijke bos ingeweest met een burn out. Als je er midden inzit realiseer je het proces niet goed waar je doorheen gaat, maar achteraf gezien ben ik er als een rijker mens uitgekomen.
Blijf bij jezelf, luister goed naar je eigen lijf en doe vooral leuke dingen in je eigen tempo.
Sterkte
Ik ben twee jaar geleden ook het spreekwoordelijke bos ingeweest met een burn out. Als je er midden inzit realiseer je het proces niet goed waar je doorheen gaat, maar achteraf gezien ben ik er als een rijker mens uitgekomen.
Blijf bij jezelf, luister goed naar je eigen lijf en doe vooral leuke dingen in je eigen tempo.
Sterkte
Robert Mensink
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Missing in action
pedro schreef:
Trouwens ik vind het ook jammer dat Age naar aanleiding van de discussie laatst ook geen berichten meer post. Vooral omdat het een enthousiast lid was met verstand van zaken, dat door \"gezeik\" geen zin meer had in het forum. Mijnsinziens jammer dat hij niet meer post.
ps. Als Paul over enige tijd nog niet gepost heeft, dan wil ik hem wel eens bellen!/quote]
Tja, ben nog steeds Alive and Kicking\".Wil echter niet zeggen dat er actief deel zal worden genomen aan \"discussies\".
Let wel, in feite ben ik nog behoorlijk laaiend over hetgene.........
Paul,
Kop op, eens komen er betere tijden echter hou er rekening mee dat je in toekomst vatbaar zult blijven voor c.q in zake stresssituaties.Therapeutische hulp is niet alles en zeker niet zaligmakend( daar weet deze oude \"rot\" het nodige over) Er is maar één belangrijke factor, en dat ben jijzelf.Jij alleen dient je eigen grenzen en prioriteiten te stellen.Dat houdt in beginsel in dat alleen jij en vrouw& kind op de eerst plaats komen en de rest is bijzaak.
Het duurt zekers één tot twee jaar voor je kan gaan stellen weer \"redelijk\" in je vel en leven te zitten.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Missing in action
Age,frisian-old-age schreef:
spreek het uit of zwijg erover zou ik zo zeggen. Niemand hier zal ontkennen dat jouw bijdrage op dit forum altijd sterk op prijs werd gesteld, en dat dit ook zou gelden voor eventuele bijdragen in de toekomst. Als er alsnog iets op je lever ligt ben ik (of Herman of Pieter) altijd per mail bereikbaar.
Dit halfslachtig gedoe leidt nergens toe m.i.
Voorts ben ik uiteraard blij dat je nog steeds \'alive and kicking\' bent.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Missing in action
Frederik schreef:Age,frisian-old-age schreef:
spreek het uit of zwijg erover zou ik zo zeggen. Niemand hier zal ontkennen dat jouw bijdrage op dit forum altijd sterk op prijs werd gesteld, en dat dit ook zou gelden voor eventuele bijdragen in de toekomst. Als er alsnog iets op je lever ligt ben ik (of Herman of Pieter) altijd per mail bereikbaar.
Dit halfslachtig gedoe leidt nergens toe m.i.
Voorts ben ik uiteraard blij dat je nog steeds \'alive and kicking\' bent.
Yup,nog steeds \"alive and kicking\" klinkt wat positiever dan \"dead and buried\" alhoewel de meeste schatten vindt men in de aarde.
Voor de rest: Laat ik maar de wijste zijn en het zwijgen toedoen.
Dus geen post of discussie, niet formeel of informeel.
Gewoon enkele reactie op een ruiling en voor de rest niks-nada.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )