Botje uit Overijssel
- Spongebob
- Has thanked: 420 times
- Been thanked: 640 times
Botje uit Overijssel

Aangezien ik totaal geen verstand van botjes uit de ijstijd heb, roep ik jullie hulp weer eens in. Is er iets over dit fragment te vertellen?
Time fades away (Neil Young)
-
-
- Been thanked: 45 times
Antw: Botje uit Overijssel
Als het blokje een centimeter of groter is kom ik uit op scheenbeen met kuitbeen van een bever.
Charlie
- Spongebob
- Has thanked: 420 times
- Been thanked: 640 times
Mmm, bever is wel erg leuk. Inmiddels ligt dit botje bij Hidde die het heeft meegenomen naar een determinatiedag in ?Rotterdam. Daar werd ie ook al als bever-botje gedetermineerd. Of was jij dat ook Charlie?
Time fades away (Neil Young)
-
- Been thanked: 45 times
Hoi Tom,
Arthur Oosterbaan was de eerste die bever suggereerde, maar wel met vraagteken. Daarom nam ik het mee naar Rotterdam waar Dick Mol en later ook Bram Langeveld het determineerde als kuitbeen bever. Wilde je graag het goede nieuws brengen als we elkaar weer in levende lijve zouden zien.
Binnenkort weer eens wat plannen? Hij komt zeker weer terug in je verzameling hoor
Hidde
Arthur Oosterbaan was de eerste die bever suggereerde, maar wel met vraagteken. Daarom nam ik het mee naar Rotterdam waar Dick Mol en later ook Bram Langeveld het determineerde als kuitbeen bever. Wilde je graag het goede nieuws brengen als we elkaar weer in levende lijve zouden zien.
Binnenkort weer eens wat plannen? Hij komt zeker weer terug in je verzameling hoor

Hidde
Marine mammals, dolphinately awesome