Frankrijk - vondsten Talmont-sur-Gironde
Frankrijk - vondsten Talmont-sur-Gironde
Naast 2 zee-egels vond ik in Talmont-sur-Gironde nog een fossiel dat ik niet thuis kan brengen, figuurlijk dan toch

Heeft iemand een idee waar die 2 'cirkels' vandaan komen ?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 11 times
Antw: Frankrijk - vondsten Talmont-sur-Gironde
Hoi Sonja, ik heb geen idee tav je vraag maar ik ga komende zonsg die kant uit en zou grasg weten waar je gezocht hebt. Groet pierre
Koekenbakkers zonder fratsen
Hallo Pierre,
God zeg dat is al een hele tijd geleden, straf dat je mijn vraag van toen nog eens naar boven gehaald hebt ! Ik heb toen gezocht in de rotspartijen onder de visserhutjes op palen, bij laag water natuurlijk anders lukt het niet. Wat ik me nog herinner is dat het op sommige plaatsen glad was, een tip is dus om stevig schoeisel aan te trekken. Veel succes met je zoektocht, laat maar weten wat je gevonden hebt.
God zeg dat is al een hele tijd geleden, straf dat je mijn vraag van toen nog eens naar boven gehaald hebt ! Ik heb toen gezocht in de rotspartijen onder de visserhutjes op palen, bij laag water natuurlijk anders lukt het niet. Wat ik me nog herinner is dat het op sommige plaatsen glad was, een tip is dus om stevig schoeisel aan te trekken. Veel succes met je zoektocht, laat maar weten wat je gevonden hebt.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 11 times
Hoi Sonja, tja daar heb je een zoekfunctie voor ????. Ik weet voldoende. Ik ga er eens kijken. Dank voor je reactie. Groet Pierre
Koekenbakkers zonder fratsen
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Hoi Sonja,
ik heb jouw topic van 2015 gemist. Het ongedetermineerde stuk lijkt zeer interessant. Zou je dit niet eens willen preppen. De matrix lijkt toch niet al te hard te zijn.
Groeten,
Oliver
ik heb jouw topic van 2015 gemist. Het ongedetermineerde stuk lijkt zeer interessant. Zou je dit niet eens willen preppen. De matrix lijkt toch niet al te hard te zijn.
Groeten,
Oliver