Schedels Madagascar.
Antw: Schedels Madagascar.
Ik zie geen bot structuren.
Zou je betere foto kunnen maken.
Lijkt mij ook een gefabriceerd item.
Zou je betere foto kunnen maken.
Lijkt mij ook een gefabriceerd item.
Verzamelaar van Gesteenten, Mineralen, Fossielen, Botten en
Schelpen uit heden en verleden.
Schelpen uit heden en verleden.
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Ik begrijp de twijfel, maar waarom zoveel moeite doen om twee schedels van herkauwers te fabriceren? Neppers zijn vaak van wat meer sexy dieren, zoals de bijtertjes.
Het kan op verschillende manieren versteend zijn,
Groet,
Niels
Niels
Antw: Antw: Schedels Madagascar.
daarom misschien gemakkelijk verkoopbaar, van valse bijtertjes is de markt reeds overspoeld en Wim heeft ze gekocht. mij ziet het er maar raar marchandise uit maar heb er geen verstand van.sjaak schreef:
Ik begrijp de twijfel, maar waarom zoveel moeite doen om twee schedels van herkauwers te fabriceren? Neppers zijn vaak van wat meer sexy dieren, zoals de bijtertjes.
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
Hallo, ziet er een beetje uit als schape- danwel geite-schedels, die in een grotje gebivakkeerd hebben.
Als deze dieren niet tot de originele fauna van Madagaskar horen, en dat zou zo maar kunnen, dan zijn het wellicht huisdieren van Jack Sparrow en consorten geweest en hooguit een paar honderd jaar oud.
Zou dan ook nog eens goed kunnen dat het daar,ter goeder trouw, wordt aangezien voor iets veel ouders...
groeten, Bert
[Bewerkt door Elbert op 22-01-2018 om 20:45 NL]
Als deze dieren niet tot de originele fauna van Madagaskar horen, en dat zou zo maar kunnen, dan zijn het wellicht huisdieren van Jack Sparrow en consorten geweest en hooguit een paar honderd jaar oud.
Zou dan ook nog eens goed kunnen dat het daar,ter goeder trouw, wordt aangezien voor iets veel ouders...
groeten, Bert
Elbert
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Schedels Madagascar.
Dacht ook aan zoiets.Elbert schreef:
Hallo, ziet er een beetje uit als schape- danwel geite-schedels, die in een grotje gebivakkeerd hebben.
groeten, Bert
Groet,
Niels
Niels
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,ik weet het ook niet wat ik er moet van denken,Maar eind deze maand is hij terug en dan zien we wel.
Ik denk dat ginder in Madagascar de prijs best nog wel zal meevallen.Als het nep is ,
is ieder euro te veel natuurlijk,ben ook wel benieuwd of daar nog matrix op zit
GR
Ik denk dat ginder in Madagascar de prijs best nog wel zal meevallen.Als het nep is ,
is ieder euro te veel natuurlijk,ben ook wel benieuwd of daar nog matrix op zit

GR
strandjutters
Tja, wat ik hier lees is echt wel niet het geval. Een schadeloos veranderd niet in steen in een paar duizend jaar. Ben vroeger verzamelaar geweest van schedels en ik kan verzekeren dat het hier over echte schedels gaat. Ze wegen denk ik 3a4 kilo het stuk en zijn verwrongen volledig versteende koppen. Ik hoop ze te kunnen meebrengen en maak meer detail foto’s. Dank voor de input, Wim