Waar kan ik mijn fossielen laten prepareren?
- torvosaurus
- Been thanked: 4 times
Antw: Waar kan ik mijn fossielen laten prepareren?
Het gesteente is nogal hard voor krabbers en met die producten kan ik niet werken.
Thijs
Hallo, de tand doet voor mij toch zeer aan krokodil denken en er zijn meer soorten bekend dan Steneosaurus, wat een soort gaviaal was.
Het zou kunnen gaan om bv. Pelagosaurus, een kleine versie van de beruchte zoutwater krokodil.
Eerst maar es(laten?) prepareren, maar niet zelf gaan prutsen als je er niet mee bekend bent; het zou tenslotte ook nog een nieuw beest kunnen zijn...
Succes en hou ons op de hoogte!
groeten, Bert
Het zou kunnen gaan om bv. Pelagosaurus, een kleine versie van de beruchte zoutwater krokodil.
Eerst maar es(laten?) prepareren, maar niet zelf gaan prutsen als je er niet mee bekend bent; het zou tenslotte ook nog een nieuw beest kunnen zijn...
Succes en hou ons op de hoogte!
groeten, Bert
Elbert
- torvosaurus
Alvast allemaal bedankt voor de antwoorden, maar ik snap nu nog steeds niet waar ik dit kan laten prepareren, laat staan waar ik het kan laten determineren. Ik ken geen experts op dit gebied.
Thijs
Hallo Thijs, zodra ik terug ben uit Engeland, wil ik wel een poging wagen, oke?
Ik hoor van je.
groeten, Bert
Ik hoor van je.
groeten, Bert
Elbert
- torvosaurus
Hallo,
Bedankt voor het aanbod. Als je terug bent stuur ik je wel een e-mail om te kijken of dit praktisch te regelen valt.
Gr
Bedankt voor het aanbod. Als je terug bent stuur ik je wel een e-mail om te kijken of dit praktisch te regelen valt.
Gr
Thijs