Echt of nep???
Echt of nep???
HAllo allemaal,
Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats en wou jullie mening is horen? denken jullie dat deze echt of nep is? het gaat om megalodon tand adverteerder heet marco hij bied er 1 voor 50 en 1 voor 90 euro aan.
groetjes ricardo
Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats en wou jullie mening is horen? denken jullie dat deze echt of nep is? het gaat om megalodon tand adverteerder heet marco hij bied er 1 voor 50 en 1 voor 90 euro aan.
groetjes ricardo
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Echt of nep???
heb geprobeerd maar hoe krijg ik die link dan krijg geen andere site als ik op die advertentie klik.
groetjes
groetjes
- Fossielenzoeker
- Contacteer:
Op de pagina van de advertentie markeer je het adres in de adresbalk en klikt op kopieren. Vrevolgens plak je hem weer in je berichtje.
Robert Mensink
- Fossielenzoeker
- Contacteer:
Ik heb net zelf even gekeken onder het zoekwoord fossiel in marktplaats.
Op het moment dat je de advertentie aanklikt veranderd inderdaad het adres in de adresbalk niet. Er is dus volgens mij inderdaad geen link naar die pagina.
Geen idee hoe je dat dan wel moet doen.
Op het moment dat je de advertentie aanklikt veranderd inderdaad het adres in de adresbalk niet. Er is dus volgens mij inderdaad geen link naar die pagina.
Geen idee hoe je dat dan wel moet doen.
Robert Mensink
By the way: ze lijken mij zeker authentiek. De prijs lijkt mij wat ze ook ongeveer waard zijn; niet te duur, maar ook geen koopje.
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
jah dat zijn ze en dan de 2de van boven die van 50 euro is die echt? en hoe heb je dat gedaan die link?