Cadzand - Nieuwvliet - Groede
- fossielenjagers
- Contacteer:
Cadzand - Nieuwvliet - Groede
In het weekend van 21-9 gaan we met een aantal fossielenjagers 3 dagen naar Nieuwvliet. Het is alweer een hele tijd geleden dat we er zijn geweest. Zou iemand ons kunnen vertellen hoe het er op dit moment uitziet en of er nog leuke vondsten gedaan worden?
Alvast bedankt,
Bram
Alvast bedankt,
Bram
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
Antw: Cadzand - Nieuwvliet - Groede
Bram,
Ik kom regelmaat bij Nieuwvliet op het strand en vind vooral beschadigde tanden. Heel af en toe ook nog wel een hele, maar lang niet meer zo vaak. Waarom ? Het strand tussen Breskens en Nieuwvliet is eind vorig jaar / begin dit jaar opgespoten. Zoeken is het best mogelijk net na hoogwater (of graven zoals Zeemeeuw ook al zegt).
Succes !!!
Ik kom regelmaat bij Nieuwvliet op het strand en vind vooral beschadigde tanden. Heel af en toe ook nog wel een hele, maar lang niet meer zo vaak. Waarom ? Het strand tussen Breskens en Nieuwvliet is eind vorig jaar / begin dit jaar opgespoten. Zoeken is het best mogelijk net na hoogwater (of graven zoals Zeemeeuw ook al zegt).
Succes !!!
Sharks, smooth, fast and full of teeth !!
- jordy_montana
ik ben er gister geweest ik heb zo\'n 44 tanden(jes) gevonden de meeste zijn dus.. heel klein.
maar een tand van 28 centimeter
en een apparte maar weet nog niet van welke haai het is.
(bekijk foto bij determinatie forum)
en een apparte maar weet nog niet van welke haai het is.
(bekijk foto bij determinatie forum)
Antw: Antw: Cadzand - Nieuwvliet - Groede
of bedoel je misschien millimeter?jordy_montana schreef:
anders: Zien!
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- fossielenjagers
- Contacteer:
Nou, een tand van 28 centimeter! Dan is de Zeeuwse kust er toch behoorlijk op vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik er was.. 

Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
Tja, bij 28 cm word je wel even stil. Vorige week wel bij Zwarte Polder een redelijk gaaf exemplaar van 3,5 cm gevonden. Er is dus soms wel wat \"groots\" te vinden.
Groet,
Cees
- fossielenjagers
- Contacteer:
Ik heb vandaag een nieuw zeef op statief van betonplex en trespa gebouwd. Dus volgend weekend kan de pret beginnen!
Toevallig nog meer mensen die dan in de buurt van de Zwarte Polder te vinden zijn?
Groet, Bram
Toevallig nog meer mensen die dan in de buurt van de Zwarte Polder te vinden zijn?
Groet, Bram
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
Hallo Bram,
Mogelijk ben ik volgende week zaterdag bij de Zwarte Polder (is niet geheel zeker). Ik kijk gewoon uit naar iemand met en superzeef op statief en kom dan wel even kennismaken.
Cees
Mogelijk ben ik volgende week zaterdag bij de Zwarte Polder (is niet geheel zeker). Ik kijk gewoon uit naar iemand met en superzeef op statief en kom dan wel even kennismaken.
Cees
- fossielenjagers
- Contacteer:
Is goed Cees, ik zie je mogelijk wel verschijnen.
Gr Bram
Gr Bram
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers