CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
Hoi beste mensen,
enkele tijd geleden las ik een uitgebreid CBN-bijdraag van Phil in dit forum die ik nu heel graag wil studeren.
Helaas kan ik alleen maar éen pagina (waarin Phil de onderste lagen (P1)beschrijft) terugvinden en het zoeken levert ook niets verder op.
Willen jullie me vertellen waar ik de bijdraag terug kan vinden, alsjullieblieft?
Groetjes en bedankt,
Xenina
enkele tijd geleden las ik een uitgebreid CBN-bijdraag van Phil in dit forum die ik nu heel graag wil studeren.
Helaas kan ik alleen maar éen pagina (waarin Phil de onderste lagen (P1)beschrijft) terugvinden en het zoeken levert ook niets verder op.
Willen jullie me vertellen waar ik de bijdraag terug kan vinden, alsjullieblieft?
Groetjes en bedankt,
Xenina
- Xenina
Antw: CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
... ik heb hem net gevonden maar het was moeilijk.
Zal het niet leujk zijn om ook uit de rest van dit schitterend bijdraag een artikel te maken?
Groetjes, Xenina
Zal het niet leujk zijn om ook uit de rest van dit schitterend bijdraag een artikel te maken?
Groetjes, Xenina
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Hoi,
Dat lijkt mij ook een goed plan! Ik wil ook evt wel helpen om er een leesbaar artikel van te maken.
Gr Walter
[Bewerkt door kalootklooier op 28-06-2018 om 12:14 NL]
Dat lijkt mij ook een goed plan! Ik wil ook evt wel helpen om er een leesbaar artikel van te maken.
Gr Walter
[Bewerkt door kalootklooier op 28-06-2018 om 12:14 NL]
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
helaas heb ik voor het ogenblik weinig tijd, ik wil graag mijn kennis delen; mijn ontmoeting met Francis Amedro heeft me erg vooruit geholpen en ben tot de vaststelling gekomen dat er in de populaire literatuur veel onzin geschreven is. Als ik vb. de uitgaven van Gea over Wissant bekijk is 70% verkeerd geïdentificeerd. Dat is ook de reden waarom ik nog niets in het identificatie systeem heb geplaatst, ik wil zekerder zijn over wat ik plaats. Nog een beetje geduld en het komt wel. Ik plaats wel regelmatig iets op facebook, ik aanvaard alle vriendschapsverzoeken van fossielenliefhebbers.
groetjes
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Dat is zeer herkenbaar. Op het moment dat je verder en verder verdiept in de taxonomie van een bepaalde groep, ontdek je 1 voor 1 alle lijken in de kast.
We kijken in ieder geval uit naar je toekomstige bijdrages! Dit wordt zeer gewaardeerd hier!
Groet,
Johan
We kijken in ieder geval uit naar je toekomstige bijdrages! Dit wordt zeer gewaardeerd hier!
Groet,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
- Xenina
Hoi Phil,
ik snap het wel dat je zeker wil zijn voordat je een bericht schrijf. Ik ben benieuwd want ondanks verschillende uitnodigingen zit ik niet op facebook en zal dat ook in toekomst niet willen, denk ik.
Maar ik zal wel verder mijn CBN-vondsten op dit forum plaatsen en hoop dan natuurlijk op een antwoord van je.
Groetjes, Xenina
ik snap het wel dat je zeker wil zijn voordat je een bericht schrijf. Ik ben benieuwd want ondanks verschillende uitnodigingen zit ik niet op facebook en zal dat ook in toekomst niet willen, denk ik.

Maar ik zal wel verder mijn CBN-vondsten op dit forum plaatsen en hoop dan natuurlijk op een antwoord van je.

Groetjes, Xenina
Antw: Antw: CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
Xenina schreef:
Hoi Phil,
Ik ben benieuwd want ondanks verschillende uitnodigingen zit ik niet op facebook en zal dat ook in toekomst niet willen, denk ik.
Groetjes, Xenina[/quote
ik zag daar vroeger ook het nut niet van in maar krijg daar antwoorden vanuit Frankrijk en Engeland die me vooruithelpen.
philippe
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dag Phil, héél herkenbaar wat je schrijft. Eens je inzicht begint te krijgen in een bepaalde groep, komt alles op losse schroeven te staan.
Het is een goede zaak dat je eerst het één en het ander wil uitdiepen vooraleer je dit online deelt. Toch is het ook net erg belangrijk om je inzichten te delen. Het kan een moeizaam proces zijn om een netwerk op te bouwen rond zo'n specifiek topic, maar het moet ergens kunnen beginnen.
[Bewerkt door Frederik op 28-06-2018 om 22:10 NL]
Het is een goede zaak dat je eerst het één en het ander wil uitdiepen vooraleer je dit online deelt. Toch is het ook net erg belangrijk om je inzichten te delen. Het kan een moeizaam proces zijn om een netwerk op te bouwen rond zo'n specifiek topic, maar het moet ergens kunnen beginnen.
[Bewerkt door Frederik op 28-06-2018 om 22:10 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Xenina
Antw: Antw: Antw: CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
Ja, dat is zeker zo dat je via facebook makkelijker kontakten krijg. Maar...phil schreef:
ik zag daar vroeger ook het nut niet van in maar krijg daar antwoorden vanuit Frankrijk en Engeland die me vooruithelpen.
Welke taal gebruik je met de fransen en engelse mensen?
Groetjes, Xenina
Antw: Antw: Antw: Antw: CBN/Albiaan: Bijdraag van Phil gezocht!
doe dat gerust in het Duits, er is een vertaalknop; google translate maar voldoende om begrepen te wordenXenina schreef:
[Ja, dat is zeker zo dat je via facebook makkelijker kontakten krijg. Maar...
Welke taal gebruik je met de fransen en engelse mensen?
Groetjes, Xenina
philippe