Nog een: distale deel femur van?
Nog een: distale deel femur van?

En nog een andere vondst, zou het een deel van het femur kunnen zijn, of kijk ik er verkeerd tegen aan? En bij welk dier past dit?
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 118 times
Antw: Nog een: distale deel femur van?
Hallo Gerjan,
Het stuk lijkt in elk geval wel het articulatievlak voor een femur te hebben. Waar komt het fossiel vandaan? Wat is de vondstcontext?
Met vriendelijke groeten,
Alexander.
Het stuk lijkt in elk geval wel het articulatievlak voor een femur te hebben. Waar komt het fossiel vandaan? Wat is de vondstcontext?
Met vriendelijke groeten,
Alexander.
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
Hetzelfde dacht ik ook. Komt van het strand van Ameland, Noordzeevondst dus. Wat zou jou suggestie zijn qua determinatie? Of is het lastig bij dit fragment?
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 118 times
Helaas heb ik te weinig ervaring om een stuk als dit te kunnen determineren. Mogelijk dat als je betere foto's plaatst dat je dan meer reactie krijgt...
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett