ik zie ze vliegen
Antw: Antw: Antw: ik zie ze vliegen
davinci schreef:Laat maar komen die Alien, zal hem zo hard slaan dat ik meteen een afdruk van hem heb.anthonie schreef:
.En die Allien is onderweg hoor Maarten.
gr dv
Het origineel eet ik op.
Overigens heb ik veel bewondering voor Davinci dat je dit soort dingen kunt maken. Ik kan niets met mijn handen, behalve dingen stuk maken. Ik kan alleen maar denken....
Trouwens vandaag weer eens in Teylers muesum in Haarlem geweest, kwijlen die pteros, archeoteryxen, plesios etc. Een aanrader...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: ik zie ze vliegen
Niet zo afdwalen... trouwens Teylers muesum in Haarlem is inderdaad heel cool, maar niemand reageerd op mijn bericht, dus zeg ik het maar nog een keer, het is een Rhamphorynchus.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 107 times
Teylers, heel leuk museum idd. ik vind die klassieke kabinet inrichting ook heel leuk
Ik ben trouwens erfgenaam van het Teylersmuseum, dertiende graad dat wel, dus kans op een erfenis is nihil...
Ik ben trouwens erfgenaam van het Teylersmuseum, dertiende graad dat wel, dus kans op een erfenis is nihil...
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
breath death!
hoe word je dat, erfgenaam van het teylersmuseum, toch niet omdat je er familie van bent, of wel?
kan ik dan ook erfgenaam van naturalis worden? (en dan het liefst eerstegraads natuurlijk.)
Groeten, Casper
kan ik dan ook erfgenaam van naturalis worden? (en dan het liefst eerstegraads natuurlijk.)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 107 times
Familie
My armour is like tenfold shields, my teeth are
breath death!
breath death!
he, is het jullie ook al opgevallen dat als je een smiley selecteerd, hij ineens heel droevig kijkt? (en hij wordt blauw, maar dat had ik wel verwacht)
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 04-10-2004 om 15:43 NL]
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 04-10-2004 om 15:43 NL]
Post mortem we sort 'em!