waarom?????
Antw: waarom?????
Slotje?

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: waarom?????
Dag MineraalOmineraal0 schreef:
oh ja,
en sorry hoor maar ik vind het erg dat jullie allemaal john zitten af te breken...
jullie zijn toch volwassen!hij mocht het misschien niet doen maar hij toonde alleen wat hij gevonden heeft.zit die arme man toch niet af te breken!soory hoor maar zoiets maakt mij kwaad....
Je moet wel het onderscheid blijven maken tussen de persoon en zijn handelingen.
Niemand kraakt hier de persoon John af. Wat wordt afgekeurt is een handeling door hem gedaan en dat is een groot verschil !!
Ik vind John een aanwinst voor het forum en hoop dan ook dat hij zich dit niet als persoon aantrekt maar het ziet in de context die ik net schets.
Robert Mensink
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
isis schreef:
Slotje?

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
O.k. dan als laatste zeg ik dit over het onderwerp,het is in 99 van de 100 gevallen verboden om fossielen te zoeken in groeve\'s.mineraal0 schreef:
ok dit gaat nog uit de hand lopen anders...
En dat is het eenigste wat ik gezegt heb
misschien ben ik gewoon wel in romontbos geweest.DAAR IS HET TOCH OOK VERBOBEN.
GRRRRRRRRRRRRRR.JOHN
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal
Antw: Antw: Antw: waarom?????
In Romontbos zijn er geen koralen en de Lichtenberghorizon is er niet zo rijkelijk en afgerold!john schreef:O.k. dan als laatste zeg ik dit over het onderwerp,het is in 99 van de 100 gevallen verboden om fossielen te zoeken in groeve\'s.mineraal0 schreef:
ok dit gaat nog uit de hand lopen anders...
En dat is het eenigste wat ik gezegt heb
misschien ben ik gewoon wel in romontbos geweest.DAAR IS HET TOCH OOK VERBOBEN.
GRRRRRRRRRRRRRR.JOHN

En waarom is het in Romontbos minder erg als je illegaal binnengaat? Het is inderdaad \"in 99 van de 100 gevallen verboden om fossielen te zoeken in groeve\'s\" als je over de draad wipt.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: waarom?????
Ok, iedereen die per sé zijn zegje moest doen heeft dit kunnen doen.
Het forum biedt iedereen de mogelijkheid contacten te leggen binnen dit wereldje, en zaken te delen. We stellen steeds op prijs als dit kan gebeuren met de erecode in het achterhoofd (al onderschrijft niet iedereen die).
Zoals John aangaf, en anderen ook, laat ik dit het laatste zijn dat hier nu over gezegd wordt. Daarom gaat er een slotje op dit topic. Onuitgesproken zaken kunnen nog steeds via mail.
Frederik
Het forum biedt iedereen de mogelijkheid contacten te leggen binnen dit wereldje, en zaken te delen. We stellen steeds op prijs als dit kan gebeuren met de erecode in het achterhoofd (al onderschrijft niet iedereen die).
Zoals John aangaf, en anderen ook, laat ik dit het laatste zijn dat hier nu over gezegd wordt. Daarom gaat er een slotje op dit topic. Onuitgesproken zaken kunnen nog steeds via mail.
Frederik
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)