Excuses voor een fout die ik in het verleden heb gemaakt op het forum.

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
Dino15
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Excuses voor een fout die ik in het verleden heb gemaakt op het forum.

Bericht door Dino15 » 23 dec 2018, 22:56

7 jaar geleden heb ik een keer een mill vs Antwerpen topic gemaakt, daar heb ik veel negatieve reacties voor gekregen en ben daar best van geschrokken. Ik was toen veel aan het zoeken op de kuilen in mill, en er was toen ook veel activiteit op het forum over de vondsten en in mijn kinderachtige boosheid maakte ik dat desbetreffende topic, ik was toen 15. Ik had dit nooit moeten doen want fossielen verzamelen is geen wedstrijd welke vindplaats beter is maar het gaat om het delen van informatie en de spanning van het vinden van het fossiel, of je die nu vindt in Antwerpen, mill of cadzand. Wat ik beter had kunnen vragen is welke vindplaats jullie voorkeur heeft/had. Dus mijn excuses voor dat kinderachtige topic waar ik Antwerpen en mill als twee show-worstelaars tegenover elkaar heb gezet dit had ik niet moeten doen. Sorry voor deze late excuses maar ik moest dit gewoon achter me laten.

Met vriendelijke groet.:)

Nick.

Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Fossielenzoeker
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:
Antw: Excuses voor een fout die ik in het verleden heb gemaakt op het forum.

Bericht door Fossielenzoeker » 24 dec 2018, 10:02

Ik kan alleen maar zegen: 'dit siert je!'

Robert Mensink

Dino15
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Antw: Antw: Excuses voor een fout die ik in het verleden heb gemaakt op het forum.

Bericht door Dino15 » 24 dec 2018, 10:13

Fossielenzoeker schreef:
Ik kan alleen maar zegen: 'dit siert je!'
Bedankt! Ik moest even opzoeken wat siert je betekent want ik wist niet wat het betekende, maar bedankt!:)

Nick.

Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Plaats reactie