orde in je verzameling
Antw: orde in je verzameling
Binbinneke
-Ik verzamel eigenlijk vanalles...
en mijn indeling moet nog komen, want nu zitten ze gewoon opgestapeld in dozen-
haha, ik ben blij te weten dat er nog iemand werkt als ik. \'k heb nog niet zoveel, maar jammergenoeg moet ik mijn vondsten ook in de doos stoppen omwille van plaatsgebrek.
-Ik verzamel eigenlijk vanalles...
en mijn indeling moet nog komen, want nu zitten ze gewoon opgestapeld in dozen-
haha, ik ben blij te weten dat er nog iemand werkt als ik. \'k heb nog niet zoveel, maar jammergenoeg moet ik mijn vondsten ook in de doos stoppen omwille van plaatsgebrek.
go with the flow of life
Niks mis mee, slim die laatjes samen met die vitrine\'s 
Ben alleen wel benieuwd hoe jou verzameling er over 5 of 10 jaar bijstaat
Ikzelf vind mooie trilo\'s in doosjes en laatjes wegstoppen toch een beetje vloeken.
Maar om nou mijn hele huis vol te zetten met vitrine\'s is ook geen optie.

Ben alleen wel benieuwd hoe jou verzameling er over 5 of 10 jaar bijstaat

Ikzelf vind mooie trilo\'s in doosjes en laatjes wegstoppen toch een beetje vloeken.
Maar om nou mijn hele huis vol te zetten met vitrine\'s is ook geen optie.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
Heel mooi al die stapel / laatjes systemen.
Ik heb gewoon 1 grote doos met vakjes voor de trilo\'s, diverse plastic bakjes met schelpen die op diverse plaatsen in het huis te vinden zijn en dan in de hoek van de kamer nog diverse kartonnen dozen allemaal met stukken Ijburg wachtend op splijten e.d.
En natuurlijk maar roomijs eten voor meer plastic bakjes..
Jeroen
Ik heb gewoon 1 grote doos met vakjes voor de trilo\'s, diverse plastic bakjes met schelpen die op diverse plaatsen in het huis te vinden zijn en dan in de hoek van de kamer nog diverse kartonnen dozen allemaal met stukken Ijburg wachtend op splijten e.d.
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Hoi Jeroen,
we moeten nog een keer afspreken om jouw beestjes te bevrijden (als je dat nog wilt tenminste). Kunnen we wel ff (off line) plannen.
En tja, het hele huis vol vitrines Alfer...uhh...ik denk dat ik dan op het tuinbankje moet slapen
Misschien is het eens handig te overwegen me alleen te storten op Europese trilobieten (incl. Rusland).
Ook de hobby \'sterren\' roept weer Alfer
No worries, trilo\'s zijn ook een blijvertje hoor...
<:{{{{{>
we moeten nog een keer afspreken om jouw beestjes te bevrijden (als je dat nog wilt tenminste). Kunnen we wel ff (off line) plannen.
En tja, het hele huis vol vitrines Alfer...uhh...ik denk dat ik dan op het tuinbankje moet slapen

Misschien is het eens handig te overwegen me alleen te storten op Europese trilobieten (incl. Rusland).
Ook de hobby \'sterren\' roept weer Alfer

No worries, trilo\'s zijn ook een blijvertje hoor...
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Antw: orde in je verzameling
Inderdaad Jeroen, zo gaat dat hier ook. Ze kunnen het bij de supermarkt vaak merken als we op jacht gaan of zijn geweest!Jeroen schreef:
Heel mooi al die stapel / laatjes systemen.
Jeroen

Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: orde in je verzameling
Als ik bakjes nodig heb halen we afhaal van de chinees. De ene heeft kwalitatief wel betere bakjes dan de ander maar de pindasuas is daar weer minder.Jeroen schreef:
Wat een dilemma\'s of niet dan?
Je hobby gaat zo bepalen wat je gaat eten.
Ben ik nog wel 100%? Het is echt een virus!!!
Heéélp
Robert Mensink
Antw: Antw: Antw: orde in je verzameling
???? mss een oproep doen op dit forum ???? vergeet er wel niet bij te vertellen welk sausje kan en welk zeker niet kan ... !!Fossielenzoeker schreef:Als ik bakjes nodig heb halen we afhaal van de chinees. De ene heeft kwalitatief wel betere bakjes dan de ander maar de pindasuas is daar weer minder.Jeroen schreef:
Wat een dilemma\'s of niet dan?
Je hobby gaat zo bepalen wat je gaat eten.
Ben ik nog wel 100%? Het is echt een virus!!!
Heéélp
.. klucht .... klucht ....
grtn,mike
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer: