Trilobietentocht: INSCHRIJVINGEN
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Trilobietentocht: INSCHRIJVINGEN
Vanaf vandaag (dinsdag 19 september) beginnen we met de inschrijvingen voor de trilobietentocht in de Belgische Fagne-Famenne, die doorgaat het weekend van 30 september, 1 oktober.
Zie ook het volgende topic:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=2562
INSCHRIJVEN IS NOODZAKELIJK OM MEE TE KUNNEN GAAN!
Het belooft erg gezellig te worden!
Essentiële informatie (+ het strookje dat je nodig hebt voor de inschrijving) vind je in de volgende PDF:
http://triloweekend.fossiel.net
Om je in te schrijven dien je een aantal zaken te doen:
1) STUUR MIJ EEN E-MAIL (mijn mailadres vind je door op het envelopje links te klikken als je ingelogd bent, je vind het ook in de PDF) met de volgende gegevens voor ELKE deelnemer:
- Naam
- Forumnaam
- GSM
- auto? (carpool kan geregeld worden via dit forum, in het daarvoor geopende topic)
- vegetariër?
- eventuele bijzondere medische aandachtspunten (astma, epillepsie,... )
- welke dagen je komt (het hele weekend, enkel zaterdag of enkel zondag)
- camperen?
- tent of mobilhome? hoeveel personen?
- deelname aan de bbq zaterdagavond (ja/nee)?
2) DOWNLOAD DE PDF
Deze staat vol nuttige info. Onderaan de eerste pagina vind je een strookje. Dit MOET INGEVULD en ONDERTEKEND meegenomen worden (voor minderjarigen tekenen ouders of voogd) en aan de organistatie afgegeven worden bij het begin van het weekend (in de groeve van Resteigne. Enkel bij afgifte van het strookje is je inschrijving compleet!
Verdere vragen kunnen gesteld worden via mail of via dit topic
A WORD TO THE WISE:
- het Belgische weer is per definitie onberekenbaar, zorg dus voor goede regenkledij
- vergeet niet wat geld te voorzien om onze aankopen voor bbq, eten en drank, te bekostigen (meer daarover in de PDF)
- Vondsten: wij garanderen dat je mooie fossielen zult vinden. Koralen, en brachiopoden zijn erg vlot te vinden en daar zal je er zeker een aantal mooie van op de kop kunnen tikken. Trilobieten zoeken in België daarentegen, is een beetje een vak apart. De meeste trilobietenvondsten bestaan uit losse kop en staartstukken (zie Scutellum in de PDF). Complete exemplaren treft men slechts zelden aan (maar het is zeker mogelijk). Verwacht dus niet met museumstukken terug te keren.
Met dat in het achterhoofd zal het zeker een erg plezante tocht worden!
!!! Praktische checklist !!!
essentieel:
- regenkledij
- helm
- hamer, beitel, zakjes en dozen voor opslag
- stevig schoeisel
- reservekledij
- bord of gamel, bestek en beker
- hoofddeksel in geval van felle zon of aanhoudende regen
- toiletgerief
- zaklamp (pillicht, pitslamp, ...)
Het is een kampeertocht, volgende zaken zijn altijd meer dan welkom:
- kampeertafeltje
- stoelen
- lantaarn
Wij hebben geen stock van stoelen en tafeltjes liggen, ik ga zaterdag dus helaas niet komen aandraven met 20 stoelen. Als je toevallig wat campeerstoeltjes op overschot hebt, breng ze mee voor diegenen die er geen hebben.
Namens de organisatie,
Ziepe
Ceraurus
Anthonie
Frederik
[Bewerkt door Frederik op 26-09-2006 om 11:41 NL]
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:04 NL]
Zie ook het volgende topic:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=2562
INSCHRIJVEN IS NOODZAKELIJK OM MEE TE KUNNEN GAAN!
Het belooft erg gezellig te worden!
Essentiële informatie (+ het strookje dat je nodig hebt voor de inschrijving) vind je in de volgende PDF:
http://triloweekend.fossiel.net
Om je in te schrijven dien je een aantal zaken te doen:
1) STUUR MIJ EEN E-MAIL (mijn mailadres vind je door op het envelopje links te klikken als je ingelogd bent, je vind het ook in de PDF) met de volgende gegevens voor ELKE deelnemer:
- Naam
- Forumnaam
- GSM
- auto? (carpool kan geregeld worden via dit forum, in het daarvoor geopende topic)
- vegetariër?
- eventuele bijzondere medische aandachtspunten (astma, epillepsie,... )
- welke dagen je komt (het hele weekend, enkel zaterdag of enkel zondag)
- camperen?
- tent of mobilhome? hoeveel personen?
- deelname aan de bbq zaterdagavond (ja/nee)?
2) DOWNLOAD DE PDF
Deze staat vol nuttige info. Onderaan de eerste pagina vind je een strookje. Dit MOET INGEVULD en ONDERTEKEND meegenomen worden (voor minderjarigen tekenen ouders of voogd) en aan de organistatie afgegeven worden bij het begin van het weekend (in de groeve van Resteigne. Enkel bij afgifte van het strookje is je inschrijving compleet!
Verdere vragen kunnen gesteld worden via mail of via dit topic
A WORD TO THE WISE:
- het Belgische weer is per definitie onberekenbaar, zorg dus voor goede regenkledij
- vergeet niet wat geld te voorzien om onze aankopen voor bbq, eten en drank, te bekostigen (meer daarover in de PDF)
- Vondsten: wij garanderen dat je mooie fossielen zult vinden. Koralen, en brachiopoden zijn erg vlot te vinden en daar zal je er zeker een aantal mooie van op de kop kunnen tikken. Trilobieten zoeken in België daarentegen, is een beetje een vak apart. De meeste trilobietenvondsten bestaan uit losse kop en staartstukken (zie Scutellum in de PDF). Complete exemplaren treft men slechts zelden aan (maar het is zeker mogelijk). Verwacht dus niet met museumstukken terug te keren.
Met dat in het achterhoofd zal het zeker een erg plezante tocht worden!
!!! Praktische checklist !!!
essentieel:
- regenkledij
- helm
- hamer, beitel, zakjes en dozen voor opslag
- stevig schoeisel
- reservekledij
- bord of gamel, bestek en beker
- hoofddeksel in geval van felle zon of aanhoudende regen
- toiletgerief
- zaklamp (pillicht, pitslamp, ...)
Het is een kampeertocht, volgende zaken zijn altijd meer dan welkom:
- kampeertafeltje
- stoelen
- lantaarn
Wij hebben geen stock van stoelen en tafeltjes liggen, ik ga zaterdag dus helaas niet komen aandraven met 20 stoelen. Als je toevallig wat campeerstoeltjes op overschot hebt, breng ze mee voor diegenen die er geen hebben.
Namens de organisatie,
Ziepe
Ceraurus
Anthonie
Frederik
[Bewerkt door Frederik op 26-09-2006 om 11:41 NL]
[Bewerkt door webmaster op 19-10-2006 om 10:04 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Trilobietentocht: INSCHRIJVINGEN
Mooi PDF\'je qua design! Ben je soms een DTP\'er?
Je moet wel effies de spatie in je posting uit de URL halen (na de www) anders lukt het niet voor sommigen.
C-ya!
Je moet wel effies de spatie in je posting uit de URL halen (na de www) anders lukt het niet voor sommigen.
C-ya!
Verba volant, fossilis manent
Link naar PDF aangepast. Iedereen kan zich nu dus gemakkelijk inschrijven. 

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Elegante oplossing Herman!

@ Vincko: de spatie zat er bewust in, omdat er een conflictje was met het adres en het forumsysteem. Herman heeft dit inmiddels verholpen. Enneuh... wat is een DTP\'er?
Ik ben een klassieke tekenaar, dus probeer ik wel oog te hebben voor design. Het feit dat ik op een mac werk maakt het allemaal wat gemakkelijker.

@ Vincko: de spatie zat er bewust in, omdat er een conflictje was met het adres en het forumsysteem. Herman heeft dit inmiddels verholpen. Enneuh... wat is een DTP\'er?

Ik ben een klassieke tekenaar, dus probeer ik wel oog te hebben voor design. Het feit dat ik op een mac werk maakt het allemaal wat gemakkelijker.

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
DTP\'er= Desktop publisher
Desktop publishing, of DTP, is het bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk, en die dus meestal bestemd zijn voor publicatie, zoals boeken, tijdschriften, brochures, en dergelijke, met gebruik van een pc. Desktop publishing software, zoals QuarkXPress of Adobe InDesign is speciaal ontworpen hiervoor.
greetz!
Desktop publishing, of DTP, is het bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk, en die dus meestal bestemd zijn voor publicatie, zoals boeken, tijdschriften, brochures, en dergelijke, met gebruik van een pc. Desktop publishing software, zoals QuarkXPress of Adobe InDesign is speciaal ontworpen hiervoor.

Verba volant, fossilis manent
Het is heel spijtig maar ik kan niet komen.
Een vriend van mij die laatst is overleden
wordt zaterdag 30 sept.bijgezet in het graf van z\'n ouders.Maar ik hoop dat jullie met kilo\'s trilo\'s thuis komen.groet john
Een vriend van mij die laatst is overleden
wordt zaterdag 30 sept.bijgezet in het graf van z\'n ouders.Maar ik hoop dat jullie met kilo\'s trilo\'s thuis komen.groet john
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
John, dat is niet te best. Veel sterkte in ieder geval!
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
- trilobietje
@Vincko:
gaat de afspraak door voor zaterdagmorgend? en hebt u mijn mailtje ontvangen?
mvg
Patrick
gaat de afspraak door voor zaterdagmorgend? en hebt u mijn mailtje ontvangen?
mvg
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!