Mammoet baby slagtandpuntje
- Antoinette:-)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 26 times
Mammoet baby slagtandpuntje
Afgelopen zondag op de Maasvlakte mijn eerstje stukje mammoet gevonden. Dacht dat het een stuk limoniet was, maar in Futureland was Walter Langenndoen aanwezig en die liet mij de kenmerkende schregerlijnen zien. Kon ze eerst niet zien, maar met zijn leesbril op wel. Tja, moet toch maar een leesbril gaan meenemen...
het gepuzzel "wat is het?" is net zo leuk als het vinden, mits er ook een antwoord is...
Antw: Mammoet baby slagtandpuntje
Gefeliciteerd met deze prachtige vondst.
De krenten in de pap.
Ivoor is vaak wat "veel eisend" aan zijn omgeving en houdt niet zo van onze warme droge huizen. Heeft Walter ook met je gesproken over conserveren?
Je stuk ziet er wel wat donkerder en massiever uit dan ik van het gebruikelijke pleistoceen gewend ben. Mogelijk dat conserveren geen noodzaak is (zelf vind ik iets doen altijd beter dan niets)
De krenten in de pap.
Ivoor is vaak wat "veel eisend" aan zijn omgeving en houdt niet zo van onze warme droge huizen. Heeft Walter ook met je gesproken over conserveren?
Je stuk ziet er wel wat donkerder en massiever uit dan ik van het gebruikelijke pleistoceen gewend ben. Mogelijk dat conserveren geen noodzaak is (zelf vind ik iets doen altijd beter dan niets)
Marine mammals, dolphinately awesome
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times
Antoinette nogmaals gefeliciteerd met je vondst!:) ik was er bij toen je het vondt! Was een gezellige en productieve dag.
Mvg.
Nick.
[Bewerkt door Dino15 op 02-05-2019 om 21:03 NL]
Mvg.
Nick.
[Bewerkt door Dino15 op 02-05-2019 om 21:03 NL]
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Ik denk dat deze he zonder conservering wel houdt. Deze is volgens mij van een wat ouder mammoetje, geen baby zeg maar een kleuter. Bij die hele kleintjes is de tand meer hol dacht ik,
Groet,
Niels
Niels
Hoi,
ik denk dat Niels hier gelijk heeft 'Deze is volgens mij van een wat ouder mammoetje, geen baby zeg maar een kleuter. Bij die hele kleintjes is de tand meer hol dacht ik' mede omdat ik ook geen email meet zie op de tand.
wel een geweldige vondst natuurlijk!
Groet Maarten
ik denk dat Niels hier gelijk heeft 'Deze is volgens mij van een wat ouder mammoetje, geen baby zeg maar een kleuter. Bij die hele kleintjes is de tand meer hol dacht ik' mede omdat ik ook geen email meet zie op de tand.
wel een geweldige vondst natuurlijk!
Groet Maarten
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
- Antoinette:-)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 26 times
Reuze blij met mijn kleutertje
bedankt allemaal
En van Walter hebben we een formulier over conserveren meegekregen en dat ga ik ook volgen. weinig werk, misschien meer plezier ...
[Bewerkt door Antoinette:-) op 05-05-2019 om 16:01 NL]

En van Walter hebben we een formulier over conserveren meegekregen en dat ga ik ook volgen. weinig werk, misschien meer plezier ...
[Bewerkt door Antoinette:-) op 05-05-2019 om 16:01 NL]
het gepuzzel "wat is het?" is net zo leuk als het vinden, mits er ook een antwoord is...