Vraag voor webmaster betreffende onderwerp

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
Pedro
Vraag voor webmaster betreffende onderwerp

Bericht door Pedro » 21 sep 2006, 13:44

Hallo Herman,

normaal krijg je als je een antwoord plaatst bij een discussie, in het \"Onderwerp\" een Antw: of Antw: Antw:, etc. te zien.
Sommige leden veranderen in dit soort gevallen het onderwerp in een nieuw onderwerp. Je kunt dan in bv. Nieuwe Berichten, onder Forum, niet meer meer zien dat het een bestaande discussie betreft. Ik weet niet hoe anderen daarover denken, maar ik zou graag zien dat het oorspronkelijke onderwerp het zelfde blijft.

Pedro Janssen
Venray

Isis
Contacteer:
Ander onderwerp moet kunnen!!!

Bericht door Isis » 21 sep 2006, 13:53

Ik vind dat juist handig en logisch.

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

webmaster
Senior Lid
Contacteer:
Antw: Vraag voor webmaster betreffende onderwerp

Bericht door webmaster » 24 sep 2006, 21:07

Er komt inderdaad automatisch antw: voor te staan, maar het is uitdrukkelijk wel toegestaan om de titel te veranderen. Soms kan dat namelijk handig zijn, ook binnen een bestaande discussie.

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Pedro
Antw: Vraag voor webmaster betreffende onderwerp

Bericht door Pedro » 25 sep 2006, 21:43

Ik begrijp dat het handig kan zijn dat het onderwerp belangrijk kan zijn, maar toch zou ik dan graag ook het oorspronkelijke onderwerp willen zien in een veld dat niet te veranderen is.
Meningen verschillen, mij lijkt het handig en overzichtelijk, maar als niemand anders er zo over denkt, dan zal er wel niemand behoefte aan hebben.

Pedro Janssen
Venray

Gesloten