Zijn dit dinosaurus fossielen?
Zijn dit dinosaurus fossielen?

Besten,
In 2017 heb ik in Poona in de deelstaat Maharashtra in India vier fossielen gekocht waarvan ze zeiden dat het twee dinosaurus eieren waren en een deel van een nagel en nog een vierde object waarvan ik vergeten ben wat het voor moest stellen.
Mijn vraag is klopt het ook, zijn het dinosaurus fossielen?
In afwachting.
Met vriendelijke groet,
Johannes Belt
Met vriendelijke groet,
Johannes Belt
Johannes Belt
- Masterofearth
- Been thanked: 1 time
Antw: Zijn dit dinosaurus fossielen?
Ik denk dat je bent opgelicht... foto drie zou een ei kunnen zijn, maar ook hier twijfel ik over. De fotos geven geen uitsluitsel, misschien als je wat detail fotos maakt? is er een eischaal zichtbaar? ik zie wel breuken maar is er ook echt een schaal?
eerste twee fotos zie ik niet zo veel in maar mischien met detail fotos wel. Het stuk "nagel" herken ik ook niet. meer detailfotos die botstructuur of iets dergelijks laten zien zouden helpen.
Groet,
Pim
[Bewerkt door Masterofearth op 28-05-2019 om 09:37 NL]
eerste twee fotos zie ik niet zo veel in maar mischien met detail fotos wel. Het stuk "nagel" herken ik ook niet. meer detailfotos die botstructuur of iets dergelijks laten zien zouden helpen.
Groet,
Pim
[Bewerkt door Masterofearth op 28-05-2019 om 09:37 NL]
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 118 times
Antw: Zijn dit dinosaurus fossielen?
Hi Johannes,jhjbelt schreef:
Besten,
In 2017 heb ik in Poona in de deelstaat Maharashtra in India vier fossielen gekocht waarvan ze zeiden dat het twee dinosaurus eieren waren en een deel van een nagel en nog een vierde object waarvan ik vergeten ben wat het voor moest stellen.
Mijn vraag is klopt het ook, zijn het dinosaurus fossielen?
In afwachting.
Met vriendelijke groet,
Johannes Belt
Ik zie er ook niet direct fossielen in, zeker geen dinosaurusfossielen, al zou de eerste misschien nog een fossiele zeeëgel kunnen zijn. De laatste zou eventueel een zogeheten ligamsteen kunnen zijn, daarmee een archeologisch/historisch en religieus object.
Met vriendelijke groeten,
Alexander.
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett