Goniatiet Markelo
Goniatiet Markelo

Hallo,
Vanmiddag ook eventjes wezen zoeken bij de Domelaar in Markelo.
En daar vond ik al vrij in het begin deze prachtige Goniatiet. Hoewel deze behoorlijk is afgerold ben ik er heel erg blij mee
Mvg
Rolf
't geet zo als 't geet!
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Goniatiet Markelo
Prachtige vondst, die zie je niet veel.
Marine mammals, dolphinately awesome
-
jkeijzer
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 115 times
Vanmiddag nog op de Domelaar geweest. Waren meer zoekers waarvan er één een fragment goniatiet uit het grind viste. Toeval.
Groeten, Jeroen
Groeten, Jeroen
Bedankt allemaal:).
@Jeroen: dat is ook toevallig. Ik was eerst ook van plan om dinsdag te gaan. Maar maandagmiddag kon ik het toch niet laten:).
Mvg
Rolf
@Jeroen: dat is ook toevallig. Ik was eerst ook van plan om dinsdag te gaan. Maar maandagmiddag kon ik het toch niet laten:).
Mvg
Rolf
't geet zo als 't geet!
-
jkeijzer
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 115 times
In reactie op de neushoorn kies had ik mail gekregen van iemand die in de buurt woont maar nog nooit naar de Domelaar was geweest omdat toegang moeilijk zou zijn. Ik heb hem uitgenodigd om dinsdag met mij mee te gaan. Prachtig. Er waren al mensen aan het zoeken, er was een man of 5 aan het vissen en op verzoek werd de berg grove fractie met de shovel uitgespreid. Moeilijk ??? Neh, die gasten van de Domelaar zijn super!!! Hopen dat iedereen zich daar netjes blijft gedragen zodat we mogen blijven vinden!!
Groeten, Jeroen
Groeten, Jeroen
Hoi Jeroen,
Je maakt mij wel nieuwsgierig naar die persoon uit de buurt. Iemand uit Markelo? Hier woon ik zelf nog ook. En ik moet zeggen dat ik hier zo geen verzamelaars ken.
Mvg
Rolf
Je maakt mij wel nieuwsgierig naar die persoon uit de buurt. Iemand uit Markelo? Hier woon ik zelf nog ook. En ik moet zeggen dat ik hier zo geen verzamelaars ken.
Mvg
Rolf
't geet zo als 't geet!