kan iemand mij vervoeren?
kan iemand mij vervoeren?
Beste allen,
excuses voor deze vrij rigoreuze manier van aandacht trekken, maarrr...
ik heb nog vervoer nodig vanuit nederland naar han sur lesse, voor het triloweekend (waar ik heel graag heen wil)
alles vanuit regio overijssel/drenthe is prima, en ik kan ook op allerlei stations in nederland komen (ik denk aan utrecht, nijmegen, breda, amesfoort, you name it)
dus als je nog een plaatsje over hebt...
zou enorm fijn zijn
dank bij voorbaat,
Casper
P.S. niet geheel onbelangrijk, ik ben nog geen 18 (wel bijna) dus ik zou iemand nodig moeten hebben die mij \'begeleid\'... volunteers?
\'k heb trouwens mijn eigen tentje en alles.
[Bewerkt door Casper op 26-09-2006 om 20:50 NL]
ik heb nog vervoer nodig vanuit nederland naar han sur lesse, voor het triloweekend (waar ik heel graag heen wil)
alles vanuit regio overijssel/drenthe is prima, en ik kan ook op allerlei stations in nederland komen (ik denk aan utrecht, nijmegen, breda, amesfoort, you name it)
zou enorm fijn zijn

dank bij voorbaat,
Casper
P.S. niet geheel onbelangrijk, ik ben nog geen 18 (wel bijna) dus ik zou iemand nodig moeten hebben die mij \'begeleid\'... volunteers?
Post mortem we sort 'em!
Antw: kan iemand mij vervoeren?
Hoi Casper,Casper schreef:
Beste allen,
zou enorm fijn zijn
dank bij voorbaat,
Casper
Kunt ge in Antwerpen centraal of station Berchem geraken? Dan valt er wel iets te regelen!
groetjes
Patrick
[Bewerkt door Patrick op 27-09-2006 om 00:35 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: kan iemand mij vervoeren?
Mensen,
bedankt voor jullie reacties (ook die via de mail)
maar...
omdat het qua tijd niet haalbaar bleek om zo vroeg op de juiste plaats te komen, heeft mijn vader uiteindelijk toch toegezegd om mee te gaan (en dus heb ik in één klap vervoer en begeleiding)...
ik zie jullie dus zaterdagmorgen.
nogmaals dank en tot ziens, groeten, Casper
bedankt voor jullie reacties (ook die via de mail)
maar...
omdat het qua tijd niet haalbaar bleek om zo vroeg op de juiste plaats te komen, heeft mijn vader uiteindelijk toch toegezegd om mee te gaan (en dus heb ik in één klap vervoer en begeleiding)...
ik zie jullie dus zaterdagmorgen.
nogmaals dank en tot ziens, groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!