3 botten strand Oostende
3 botten strand Oostende
Beste Forumleden,
ik ben nieuw op dit forum en het is enorm interessant om als beginner hier in te grasduinen.
Het is bewonderenswaardig dat jullie de mogelijkheid bieden om meer te weten te komen over vondsten en ik maak er dan ook graag al even gebruik van.
Op 03/01/2021 gevonden op het strand (vloedlijn) bij Oostende (Fort Napoleon):
bot 1: 6-tal cm lang.
bot 2: ongeveer 8,5 cm, voelt wat zwaarder aan dan je zou verwachten. Glad oppervlak.
bot 3: 7-tal cm, licht.
Indien mogelijk, dan graag een determinatie, zijn er ook aanwijzingen die duiden op een leeftijdsindicatie?
Hartelijk bedankt!
ik ben nieuw op dit forum en het is enorm interessant om als beginner hier in te grasduinen.
Het is bewonderenswaardig dat jullie de mogelijkheid bieden om meer te weten te komen over vondsten en ik maak er dan ook graag al even gebruik van.
Op 03/01/2021 gevonden op het strand (vloedlijn) bij Oostende (Fort Napoleon):
bot 1: 6-tal cm lang.
bot 2: ongeveer 8,5 cm, voelt wat zwaarder aan dan je zou verwachten. Glad oppervlak.
bot 3: 7-tal cm, licht.
Indien mogelijk, dan graag een determinatie, zijn er ook aanwijzingen die duiden op een leeftijdsindicatie?
Hartelijk bedankt!
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Re: 3 botten strand Oostende
2 is een radius volgensmij
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max