Poll

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
Supergraver
Poll

Bericht door Supergraver » 15 okt 2006, 21:32

Bijna elke keer wanneer ik inlog (soms zelfs tussendoor) kan ik opnieuw een antwoord invullen bij de Poll. Wordt dit telkens opnieuw geregistreerd. Zo ja, misschien even wat aan doen ik heb nu bijv al 7 keer dezelfde hamer aangekruist :)

Gr

Martijn

ErikB
Antw: Poll

Bericht door ErikB » 15 okt 2006, 21:51

Dus speel jij gemeen

MarkW

Bericht door MarkW » 15 okt 2006, 21:56

Hoi Martijn,

Het zou kunnen komen doordat je browser/computer zo zijn ingesteld dat je geen cookies bewaart, ik weet alhoewel niet hoe deze poll mensen registreert na een stem die uitgebracht word (vaak zet hij dan cookies op je computer!) dus kijk even (ik gebruik Mozilla Firefox) bij: de taakbalk, extra, opties, privacy, cookies, deze kun je uitschakelen,

een ander probleem kan trouwens zijn als je reist, en je laptop meeneemt en steeds op een ander netwerk inlogt, je in principe telkens met ander IP (het nummer van je netwerk-verbinding) word geregistreerd.

groet,

Mark

webmaster
Senior Lid
Contacteer:

Bericht door webmaster » 16 okt 2006, 10:50

De poll werkt op basis van IP-adres, en niet mbv cookies. Je krijgt dus blijkbaar van je provider telkens een ander IP-adres als je de verbinding maakt met internet. Verzoekje dus om maar één keer mee te doen in het vervolg! ;)

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Supergraver
Antw: Antw: Poll

Bericht door Supergraver » 16 okt 2006, 15:39

webmaster schreef:
De poll werkt op basis van IP-adres, en niet mbv cookies. Je krijgt dus blijkbaar van je provider telkens een ander IP-adres als je de verbinding maakt met internet. Verzoekje dus om maar één keer mee te doen in het vervolg! ;)
Ik heb het ook maar bij een keer gehouden, ik nl al zo\'n vermoeden.

Gr

Martijn

Gesloten