Nothosaurus tanden?

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
pachy-pleuro-whatnot-odon
Beheerder
Has thanked: 84 times
Been thanked: 111 times
Re: Nothosaurus tanden?

Bericht door pachy-pleuro-whatnot-odon » 10 mar 2021, 09:48

Ik kan mijn vorige bericht niet meer bewerken, maar: omdat de bovenstaande afbeelding voor educatieve doeleinden de plaatst is (we hebben het immers al eerder in de thread over Arnarosaurustanden gehad) lijkt me het plaatsen van genoemde afbeelding onder fair-use vallen, te meer er dus een citaat bij staat. Zie ook hier voor een discussie over het hergebruik van afbeeldingen op forums en de invloed van fair-use hierin (betrekt zich wel op een Engelstalig, vermoedelijk Amerikaanse, situatie, maar kan me niet voorstellen dat dit zo veel van de Nederlands/Belgische verschilt).

'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

sjaak
Has thanked: 370 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Bericht door sjaak » 10 mar 2021, 11:24

ik denk dat het bij wijze van citaat met bronvermelding (link) wel kan. Iets anders is het als het niet openbaar op internet staat.

Groet,

Niels

Indagator
Been thanked: 1 time

Bericht door Indagator » 01 jan 2022, 21:29

Dat is inderdaad een anarosaurus onderkaak die bij mij thuis in de vitrinekast staat.

Wat betreft de tandjes in de eerste post. Ze zijn redelijk kegelvormig dus is anarosaurus een goede mogelijk al zijn details moeilijk te zien.

Plaats reactie