Poll: Mijn favoriete fossielenland is ...
Antw: Poll: Mijn favoriete fossielenland is ...
België is uiteraard favoriet,wij zijn toch wel verwend wat betreft interessante vindplaatsen, maar Frankrijk is zeker niet te versmaden, dicht bij huis, een rijke cultuur en prachtige natuur. maar... Engeland staat toch ook op mijn verlanglijstje 

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Poll: Mijn favoriete fossielenland is ...
fossielenjagers schreef:
@ Herman:
Is het misschien mogelijk om wat meer opties te creeren in deze poll? Aangezien de meeste leden tot nu toe op \'Een ander land\' hebben gestemd, lijken er toch een aantal belangrijke landen te ontbreken. Hierdoor krijg je geen volledig beeld van de uitslag.
Groeten, Bram
denkelijk is dat andere land \"België\" zou kunnen is het niet?
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Poll: Mijn favoriete fossielenland is ...
Extra opties creeren tijdens de loop van een poll geeft natuurlijk een vertekend beeld...
Het was eigenlijk ook de bedoeling geweest om ieders vakantie-fossielenland te vragen... Foutje... We proberen het later nog wel eens.
Het was eigenlijk ook de bedoeling geweest om ieders vakantie-fossielenland te vragen... Foutje... We proberen het later nog wel eens.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- fossielenjagers
- Contacteer:
Daarin heb je helemaal gelijk! Komt goed..webmaster schreef:
Extra opties creeren tijdens de loop van een poll geeft natuurlijk een vertekend beeld...
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Hieronymus
- Contacteer:
wel euh, de ardennen of de zee rond knokkewebmaster schreef:

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com