weekend CBN
Antw: weekend CBN
no worries guido .. hoe meer je een vindplaats bezoekt, hoe meer je er zult vinden .. tot vorig jaar ging ik verschillende keren naar CBN zonder iets te vinden naast gastropoden en vooral bivalven 

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
dat ben ik helemaal met je eens,
voor een eerste keer te CBN klagen we zeer zeker niet, we deden goede vondsten, de zon stond hoog aan de hemel en de omgeving was schitterend.
Het enige wat tegenviel was de nacht in een tentje, brr wat was dat koud zeg.
Op plaatsen waar we vaker komen kijk je inderdaad met andere ogen, een getraind oog voor die specifieke plek.
groet
Johan en Guido
voor een eerste keer te CBN klagen we zeer zeker niet, we deden goede vondsten, de zon stond hoog aan de hemel en de omgeving was schitterend.
Het enige wat tegenviel was de nacht in een tentje, brr wat was dat koud zeg.
Op plaatsen waar we vaker komen kijk je inderdaad met andere ogen, een getraind oog voor die specifieke plek.
groet
Johan en Guido
wie zoekt zal vinden.
hallo Guido,
mooie vondsten, ik denk dat foto 4 een Mantelliceras saxbii kan zijn... weet dit echter niet zeker.
ook nog een vraagje of het niet dezelfde turrelittisen zijn, ze lijken anders wel heel erg op elkaar. mooi zijn ze zeker.
als je nog wat foto\'s van fossielen uit cnz wilt kijk dan ff op de foto\'s van mijn verzameling.
grzz Cees
mooie vondsten, ik denk dat foto 4 een Mantelliceras saxbii kan zijn... weet dit echter niet zeker.
ook nog een vraagje of het niet dezelfde turrelittisen zijn, ze lijken anders wel heel erg op elkaar. mooi zijn ze zeker.
als je nog wat foto\'s van fossielen uit cnz wilt kijk dan ff op de foto\'s van mijn verzameling.
grzz Cees
fossielen waren getuigen, van de gebeurtenissen uit het verleden